نخستین مجمع عمومی نگارخانه‌داران برگزار شد


پس از گذشت هفتاد سال از تاسیس نخستین نگارخانه، بالاخره نخستین مجمع عمومی انجمن صنفی نگارخانه داران استان تهران تشکیل شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایلنا، پس از گذشت هفتاد سال از تاسیس نخستین نگارخانه (آپادانا۱۳۲۸)، موسسه فرهنگی هنری ماه مهر میزبان نخستین مجمع عمومی انجمن صنفی نگارخانه داران استان تهران بود.

در این مجمع نخست سید محسن هاشمی (نماینده هیات موسس لیلی گلستان-گالری گلستان، مژگان والی پور-گالری والی، لی لا ثمری-گالری هفت ثمر) ضمن بر شمردن اهداف انجمن صنفی نگارخانه داران در مراقبت از فضای کسب و کار هنری، اطلاع رسانی به اعضا، تنظیم لوایح پیشنهادی برای رفع موانع و بهبود فضای کسب و کار به ارایه گزارش شکل گیری این تشکل پرداخت.

سپس لیلی گلستان طی سخنان کوتاهی از تحقق آرزوی بیست ساله ابراز خرسندی و اظهار امیدواری کرد که انجمن صنفی گالری داران به درستی بتواند به اهدافش عمل کرده موجب رونق اقتصاد هنر شود.

سپس، کلاته (نماینده اداره کل کار و رفاه امور اجتماعی) کلیات اساسنامه را به رای گذاشت.

هیات رئیسه این مجمع متشکل از امرالله فرهادی، مژگان والی پور، شیرین پرتوی و دو ناظر انتخابات، شاهین ترکمن و شیث یحیایی توسط مجمع برگزیده شدند.

پس از تصویب اساسنامه نامزدهای عضویت در هیات مدیره و بازرس به معرفی خود و برنامه‌های‌ آینده پرداختند. بعد از انجام رای گیری و بر اساس نتایج شمارش آرا به ترتیب: هنگامه معمری، آریا اقبال، فرهاد آذرین، ارکیده درودی و الهه جواهری به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و هرمز همتیان و لیلی گلستان به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند. در این مجمع همچنین احسان لاجوردی به عنوان بازرس اصلی و رویا جلیلی به عنوان بازرس علی البدل برگزیده شدند.

logo-samandehi