شرکت Pantone رنگ سال 2022 را معرفی کرد

پنتون، شرکتی که به خاطر نمونه های رنگی اش شناخته می شود، رنگ سال جدید را سایه ای مایل به ارغوانی که به گفته آنها نمادی از خلاقیت است، معرفی کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، شماره 17-3938 در کاتالوگ پنتون، Very Peri نام دارد و قرار است حس سرزندگی و نشاط را به همراه داشته باشد.

پنتون در بیانیه خود گفت: "آمیختن وفاداری و ثبات رنگ آبی با انرژی و هیجان قرمز، این شادترین و گرم ترین رنگ بنفش، ترکیبی قدرتمند از تازگی را معرفی می کند."

به گفته پنتون، انتخاب Very Peri همچنین پاسخی بود به بخش رو به رشد حوزه دیجیتال که در آن رنگ هایی مانند این رنگ با درجه ای از فرکانس قابل مشاهده است. بیانیه آن به متاورژن اشاره دارد، عبارتی فراگیر برای جهانی که در آن مرزهای بین دنیای دیجیتالی و فیزیکی کاملاً از بین رفته است. در ماه های اخیر، این اصطلاح توسط فیس بوک و سایر شرکت های فناوری رایج شده است.

کرونا این بیماری همه گیر در بیانیه پنتون در مورد Very Peri ذکر نشده است،مانند سال گذشته که این شرکت دو رنگ را برای سال 2021 نامگذاری کرد: وقتی پنتون Ultimate Grey و Illuminating را انتخاب کرد، نوت شادی بخش بود و ادعا کرد که در کنار هم، این دو رنگ «ترکیبی از رنگ هستند که به ما انعطاف‌پذیری و امید می‌دهد».


logo-samandehi