برگزاری نشست تخصصی «ارزیابی کیفیت آموزش در گروه تحصیلی هنر»

نشست تخصصی «ارزیابی کیفیت آموزش در گروه تحصیلی هنر» در شانزدهمین کنفرانس ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، این کنفرانس سالانه و در سطح بین المللی در حوزه ارزیابی و تضمین کیفیت نظام های دانشگاهی برگزار می شود، دانشگاه علامه طباطبایی میزبان شانزدهمین دوره این کنفرانس است. فرهنگستان هنر برای نخستین بار موضوع «کیفیت در آموزش هنر» را در قالب یک نشست تخصصی در ذیل این کنفرانس به بحث خواهد گذاشت.

در نشست تخصصی «ارزیابی کیفیت آموزش در گروه آموزشی هنر» از این کنفرانس، محمدرضا حافظی، رئیس دانشکده معماری و شهرساری دانشگاه شهید بهشتی؛ شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صداوسیما؛ و ناهید عبدی، مدیر پایش و ارزیابی سیاست‌های آموزش هنر فرهنگستان هنر؛ به سخنرانی می‌پردازند.

این نشست تخصصی به صورت حضور و برخط خواهد بود و علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند چهارشنبه، 18 آبان 1401، از ساعت 8:30 تا 10 صبح، به دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی، سالن کنفرانس شورای 2، مراجعه کنند و یا به‌صورت برخط، از طریق نشانی https://meeting.atu.ac.ir/ch/icaqa2 در این نشست شرکت نمایند.


logo-samandehi