باز تفسیر پرتره های تاریخ هنر

از فاصله ای نزدیک، به نظر می رسد این اثر هنری مجموعه ای از پیکسل های جدا شده است که به دلیل نوع و بافتشان متمایز شده اند.

به گزارش گالری آنلاین، مایکل مپس، هنرمند نیویورکی، پرتره‌های مشهور را با روش ساختارشکن عجیب بازتعریف می‌کند. چاپ عکاسی، موهای انسان، گل های خشک شده، کپسول های ژلاتینی، ذره بین ها، کیسه های پلاستیکی و سنجاق حشرات تنها تعدادی از مواردی هستند که مایکل برای تکمیل آثار هنری خارق العاده خود از آنها استفاده می کند.

مایکل برای کلاژهای خود، عکس‌های نقاشی‌های واقعی را تجزیه می‌کند و سپس موادی را جمع‌آوری و انباشته می‌کند. او با لایه‌بندی و جمع‌آوری قطعات ریز با پین(سنجاق)، کلیتی را تشکیل می‌دهد که نتیجه دلخواه او را به تصویر می‌کشد.


ساختن پرتره های معروف در جعبه های نمونه

کار بسیار دقیق مایکل شامل صدها عکس، مواد و حتی یافته های بیولوژیکی است. جعبه های نمونه استفاده شده ما را به یاد موارد مورد استفاده در مطالعات حشره شناسی می اندازد. این استعاره از مطالعه علمی که در فرهنگ گنجانده شده است، نشان دهنده راهی برای ساختارشکنی و بازسازی زمینه های خلاقیت های اصیل است.

با این حال، با مشاهده از دور، اثر هنری قابل مشاهده می شود و پرتره ای شناخته شده را آشکار می کند.

مایکل مپس در مورد مجموعه اش توضیح می دهد که من مطالعاتی انجام داده ام، آثاری در مقیاس کوچکتر که به من اجازه می دهد رویکردهای ترکیبی را برای قطعات بزرگتر در نظر بگیرم. "این گذشته را به روشی بسیار شخصی به حال متصل می کند. حال و هوای موزه از کندوکاو در تاریخ هنر الهام گرفته است.

logo-samandehi