ما برای آیندگان چه چیز به یادگار میگذاریم؟

باز تفسیر استون هنج با 16000 بطری بازیافتی

«یادبود پلاستیک» عنوان اثر VATRAA است که با هدف افزایش آگاهی عمومی در رابطه با مسائل زیست محیطی در میلان چیدمانی با بطری های پلاستیکی خلق کرد.

به گزارش گالری آنلاین، این چیدمان از یکی از قدیمی‌ترین و ناب‌ترین اشکال ساختاری - Trilithon بزرگ - استفاده می‌کند. این استودیو معماری به جای استفاده از سنگ‌ها مانند5000 سال پیش، سه حجم با بطری‌های پلاستیکی در شبکه‌های سیمی می‌پیچد و فرم‌ها را در یک نمایشگر سبک وزن و در عین حال بزرگ روی هم می‌چسباند تا احساس فوریت را در مورد موضوع القا کند.

در حالی که گذشتگان شگفتی باستانی استون هنج را 5000 سال پیش خلق کردند، چیدمان VATRAA بنای یادبودی را برای نسل‌های آینده از پلاستیک بازیافتی که تجزیه آن تا 450 سال طول می‌کشد، باقی می‌گذارد و به عنوان یادآوری پیامدهای بالقوه اقدامات بیهوده ما عمل می‌کند.

بنای یادبود پلاستیکی با توجه به ابعاد و فرم سازه تریلیتون استون هنج از دو ستون عمودی به ارتفاع 670 سانتی متر تشکیل شده است که بالای آن یک لنگه افقی قرار گرفته است. این استودیو مستقر در لندن، حجم‌های خود نگهدارنده را در یک شبکه سیمی دو پوسته با هسته‌ای توخالی می‌پیچد و سطوح را برای شبیه‌سازی بافت ستون‌های سنگی مشابه خود، مجسمه‌سازی می‌کند.

logo-samandehi