فراخوان رقابت انیمیشن Pictoplasma

پیکتوپلاسما برلین 2025 برای اکران بین المللی «شخصیت های در حرکت» دعوت به ارسال انیمیشن می کند.


به گزارش گالری آنلاین، تمامی فیلم‌های کوتاه انیمیشن (تجربی، روایی، غیر روایی، سفارشی یا فیلم‌های دانشجویی) برای بیست و یکمین جشنواره انتخابی پیکتوپلاسما که قرار است در ماه می ۲۰۲۵ در برلین برگزار شود، در نظر گرفته می‌شوند.

جشنواره پیکتوپلاسما آخرین گرایش‌ها در طراحی و هنر شخصیت‌ پردازی را به نمایش می‌گذارد و با نمایشگاه‌های متعددی در سراسر شهر همه را به تجربه آثار اصلی و مهارت‌های برجسته شخصیت دعوت می‌کند.

این رویداد بر روی تصاویر و روایت‌های شخصیت محور منحصر به فرد و تازه تمرکز دارد.

رویداد Pictoplasma Berlin 2025 برای 7 تا 11 می 2025 برنامه ریزی شده است.


پیکتوپلاسما پلتفرم پیشرو در جهان برای طراحی و هنر شخصیت های معاصر است. این پروژه بحث میان رشته‌ای، توسعه و ترویج نسل جدیدی از واژگان بصری را پیش می‌برد - از تصویرسازی تا انیمیشن، بازی تا طراحی تعاملی، شهری تا هنرهای گرافیکی.

شرکت در این رویداد رایگان است.

جهت شرکت در این رویداد فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.


مهلت 1 فوریه 2025 (13 بهمن 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi