فراخوان رقابت طراحی جوراب

مسابقه Design-A-Sock که سالانه توسط Sock It to Me میزبانی می شود، یک رویداد جهانی است که خلاقیت و بیان هنری را از طریق طراحی جوراب تشویق می کند.


به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه از زمان آغاز به کار این سازمان در سال 2004، سنگ بنای این شرکت بوده است و جامعه متنوعی از طراحان را پرورش می دهد که اشتیاق مشترکی به طرح های جوراب منحصر به فرد و خلاقانه دارند.

شرکت کنندگان در مسابقه Design-A-Sock می توانند حداکثر پنج طرح را ارسال کنند که هر کدام از دستورالعمل های خاصی پیروی می کنند که وضوح و قابلیت ساخت را تضمین می کند. در طرح ها باید حداکثر از شش رنگ ثابت استفاده کنند، از سایه یا جزئیات پیچیده که ممکن است برای بازتولید روی پارچه چالش برانگیز باشد، اجتناب شود. سادگی طراحی، همراه با اصالت و استفاده موثر از الگوها، کلید جلب نظر داوران است. هر ورودی بازتابی از پیشینه‌های فرهنگی متنوع و سبک‌های شخصی است که به مجموعه‌ای غنی از افزودنی‌های جدید بالقوه به مجموعه Sock It to Me کمک می‌کند.

روند مسابقه جذاب و شفاف است و شامل مشارکت عمومی در انتخاب نفرات نیمه نهایی است. تقریباً 30 طرح برای رأی‌گیری عمومی انتخاب می‌شوند که به طرفداران و جامعه گسترده‌تر اجازه می‌دهد در انتخاب نهایی نظر داشته باشند. سپس برندگان بر اساس چندین معیار، از جمله اصالت مضامین، الگوها، و منحصر به فرد بودن کلی آنها در مقایسه با پیشنهادات فعلی Sock It to Me قضاوت می شوند. طرح‌های برتر نه تنها جوایز نقدی دریافت می‌کنند، بلکه فرصتی هیجان‌انگیز برای دیدن آثار هنری آنها به‌عنوان بخشی از مجموعه جوراب‌های تجاری است.

شرکت در این رویداد رایگان است.

افراد بالای 18 سال میتوانند در این رویداد شرکت کنند.

جایزه:

برنده رتبه اول یک جایزه نقدی 2000 دلاری و فرصتی برای تولید طرح جوراب خود دریافت خواهد کرد.

نفر دوم 1000 دلار و نفر سوم 650 دلار دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، تقریباً 30 طرح نیمه نهایی برای رای گیری عمومی انتخاب می شوند و برندگان نهایی بر اساس سادگی طراحی، استفاده از رنگ، اصالت و همسویی با خط تولید موجود Sock It to Me انتخاب می شوند.


مهلت ارسال آثار: 31 جولای 2024 (10 مرداد 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi