فراخوان جوایز دیجیتال نیویورک

جوایز دیجیتال نیویورک 2024 یک مسابقه بین‌المللی است که به افتخار دستاوردهای برجسته دیجیتال در دسته‌های مختلف برگزار میشود.

به گزارش گالری آنلاین، دسته های این رویداد عبارتند از وب‌سایت‌ها، ویدیوها، اپلیکیشن‌های موبایل، کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی، انیمیشن‌ها، استراتژی‌های بازاریابی و پادکست‌ ها.

با پیروی از اصول جامعه‌پذیری و دسترس‌پذیری، جوایز دیجیتال نیویورک از ورودی‌های رسانه‌ای دیجیتال در اندازه‌ها و انواع مختلف، از آفرینندگان مستقل تا سازمان‌های بزرگ در هر نقطه‌ای از جهان، استقبال می‌کند. این مسابقه بر انواع و اقسام آثار دیجیتالی، از طراحی و توسعه وب جامع تا خلاقیت های جذاب صوتی/ تصویری و کمپین‌های تبلیغاتی نوآورانه، تمرکز دارد. هر اثر بر اساس معیارهای خاصی از جمله نوآوری، کیفیت محتوا، طراحی بصری، تجربه کاربری، اجرای فنی و تأثیر کلی، ارزیابی می‌شود تا ارزیابی کامل و عادلانه انجام شود.

هزینه ورود برای حرفه‌ای‌ها برای ورودهای تکی 90 دلار و برای کمپین‌ها 165 دلار در دوره زودهنگام است، که به‌تدریج تا 120 دلار برای ورودهای تکی و 195 دلار برای کمپین‌ها در دوره نهایی گسترش می‌یابد. برای دانشجویان، هزینه‌ها از 65 دلار شروع و تا 95 دلار افزایش می‌یابد.

جایزه:

برندگان جوایز دیجیتال نیویورک گواهی‌نامه‌ای حرفه‌ای طراحی شده را به یادگار ورودی برنده‌شان دریافت می‌کنند، با امکان خرید انیمیشن Ava. برندگان طلا و نقره در وب‌سایت و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی جوایز دیجیتال نیویورک نمایش داده می‌شوند، و الگوی اطلاعات مطبوعاتی به رسانه‌های اصلی صنعت ارائه می‌شود.


مهلت ارسال آثار: 19 جولای 2024 (29 تیر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi