فراخوان رقابت Green Product Awards

رقابت بین المللی Green Product Awards از شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها دعوت می کند تا خدمات و محصولات پایدار خود را با شعار «المپیک سبز» برای سال 2025 ارسال نمایند.


به گزارش گالری آنلاین، طرح های ارسالی برای اولین بار بر اساس مقررات Green New Deal (به عنوان مثال دستورالعمل ادعاهای سبز، دستورالعمل طراحی محیط زیست) مورد ارزیابی قرار گرفته و گزارشی مبنی بر اطلاعاتی در رابطه با انطباق پذیری پروژه با رهنمودها و اقدامات لازم در آینده در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. این گزارش همچنین حاوی نکاتی در مورد اصلاح پروژه های ارسالی است.

پروژه های ارسالی در سه مرحله ارزیابی سازگاری محصولات با محیط زیست، انتخاب فینالیست ها و در نهایت اعلام پروژه های برنده با رای عمومی و هیئت داوران بین المللی متشکل از کارشناسانی مانند پروفسور مارتین چارتر (مرکز طراحی پایدار) و کاتارزینا دولکو انجام می شود.

رقابت Green Product Awards در گروه های مختلف برگزار شده و به بهترین محصول برند، استارت آپ و همچنین بهترین ایده از هر گروه جوایزی تعلق می گیرد.


شرکت کنندگان می توانند در یکی از 14 گروه زیر شرکت نمایند:

معماری، اجزای ساختمانی، کالاهای مصرفی، مد، ایده های خلاقانه، طراحی داخلی و سبک زندگی، کودکان، آشپزخانه، حمل و نقل، متریال های جدید، بسته بندی، مراقبت های شخصی، ورزش و محیط کاری.

المپیک سبز نه تنها نمادی از ارزیابی و برتری جویی که نمادی از همکاری و حمایت از توسعه محصولات و خدمات مرتبط با اقتصاد چرخشی به شمار رفته و برای حمایت از شرکت کنندگان آموزش های آنلاین و رویدادهای شبکه ای (شبکه سازی) نیز برگزار می کند.

این رقابت از سال 2013 برگزار می شود که تعداد شرکت کنندگان آن هر ساله به 7 میلیون نفر می رسد.

جوایز Green Product Award از سال ۲۰۱۳ هر ساله از شرکت ها و استارت آپ هایی که برجسته ترین محصولات و خدمات را به لحاظ طراحی، پایداری، خلاقیت و تاثیر مثبت محصولات و خدمات بر محیط زیست و جامعه ارائه می دهند، قدردانی کرده است.


پروژه های ارسالی باید به زبان انگلیسی یا آلمانی باشد.


هزینه ثبت نام:

شرکت های تاسیس شده: ثبت نام + پکیج فینالیست 1550+350 یورو

شرکت های استارت آپ: 350 یورو

دانشجویان/ فارغ التحصیلان: رایگان


آخرین مهلت ثبت نام: 16 نوامبر 2024 ( 26 آبان 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi