فراخوان اقامت ادبی در فرانسه

خانه ژولین گراک و استودیو ترمپو در نظر دارند یک برنامه اقامت ادبی (رزیدنسی) مختص نویسندگان ایرانی ساکن ایران که طرحی در حوزه نگارش ادبی، نمایشنامه و شعر در دست دارند، برگزار کنند.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سفازت فرانسه، این دو مرکز فرهنگی که یکی در زمینه نگارش و دیگری در موسیقی و آفرینش صوتی تخصص دارند، مشترکا پذیرای یک نویسنده خواهند بود تا ابعاد صوتی و صحنه‌ای طرح خود را تجربه کرده و توسعه دهد.

این رزیدنسی پژوهشی و آفرینش در دو مرحله انجام می‌شود.

- زمانی را به پژوهش و نگارش طرح مورد نظر فرد منتخب اختصاص می‌دهد که طی آن از همراهی گروه حرفه‌ای خانه ژولین گراک بهرمند می‌گردد.
- همچنین زمانی برای صداگذاری و فضاسازی متون در نظر گرفته شده است. بدین منظور فرد برگزیده برای این برنامه به پیشنهاد استودیو ترمپو و موافقت خود از همراهی هنرمندی مقیم فرانسه بهرمند می‌گردد. همکاران استودیو ترمپو نیز وی را در پیشبرد پروژه همراهی می‌کنند.

رزیدنسی منظور این فراخوان به مدت 8 هفته در Saint-Florent-le-Vieil برگزار می‌شود، در محل استودیو ترمپو و در قالب جلسات کاری طی دوره اقامت. همراهی حرفه‌ای و هنری و همچنین دیدار با کنشگران عرصه فرهنگی شهر نانت و آن منطقه از مزایای این برنامه می‌باشد.

این برنامه با حمایت سفارت فرانسه در ایران اجرا می شود.

برای ارسال پرونده تا 14 مهر 1403 فرصت دارید.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


اطلاعات و تشکیل پرونده:
فراخوان
residences.france@diplomatie.gouv.fr


logo-samandehi