فراخوان رزیدنسی هنری The Old Girls’ School

هنرمندان رشته های هنرهای تجسمی، مجسمه سازی، چاپ دستی، هنر نساجی، موسیقی، ادبیات، عکاسی می‌توانند در این رزیدنسی شرکت کنند.


به گزارش گالری آنلاین، اقامتگاه هنری The Old Girls’ School در اواسط قرن نوزدهم ساخته شد، ساختمان سنگی بزرگ در مرکز Sos در قلب Gascony فرانسه که تا اواسط دهه 60 از آن بعنوان مدرسه استفاده می شده است و سپس به محل اقامت بزرگ خانوادگی تبدیل شد. این مدرسه قدیمی با یک باغ اختصاصی که اطراف آن را احاطه کرده است، محیطی ایده آل و آرام برای شما فراهم میکند تا تمرکز لازم را برای انجام فعالیت های هنری خود اعم از هنرهای تجسمی، مجسمه سازی، چاپ دستی ، هنر نساجی، موسیقی، ادبیات، عکاسی داشته باشید.

مدت اقامت: 2 تا 4 هفته

زمان اقامت: از 16-04-2025 تا 2025-06-24 (27 فروردین 1404 تا 3 تیر 1404 )

هزینه اقامت:

1400 یورو برای 4 هفته اقامت

750 یورو برای 2 هفته اقامت


امکانات رزیدنسی:

اتاق خواب شخصی

وای فای با سرعت بالا

ترنسفر رایگان از ایستگاه قطار Agen

ترنسفر از فرودگاه Toulouse یا Bordeaux: مبلغ 100 یورو

امکان استفاده از استودیو به مساحت 45 متر مربع بصورت شخصی و مکانی ایده آل برای کار با میز کار و مبل، نور طبیعی در طول روز، دیوارپوش های سنگی


امکان برپایی نمایشگاه محلی کوچک نیز وجود دارد.


مهلت درخواست: 31 مارس 2025 (10 فروردین 1404)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi