مسابقه طراحی بسته بندی قوطی تن ماهی


محصولات غدایی Bolton و سایت Desall فراخوانی را برای یافتن راه حل های نوآورانه ای برای بسته بندی خط تولید مواد آماده برای مصرف، اعلام کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، شرکت غدایی Bolton، تن ماهی را در مارک های Rio Mare ،Palmera و Saupiquet brands تولید میکند.
شرکت تولید کننده در توضیحات خود آورده است: ماموریت ما تولید محصولات پایدار و با کیفیت بالا از محصولات ماهی کنسرو شده است، با در نظر داشتن این موضوع، از 50 سال قبل، ما تولید کنسرو ماهیt تن ماهی، ماهی قزل آلا، ساردین ها و ماهی های دریایی که در بیش از 45 کشور جهان فروخته می شود را آغاز کردیم.
این شرکت به دنبال مفاهیم جدید برای یک بسته نوآورانه برای خط تولید موارد آماده برای مصرف است و از طراحان دعوت می کند تا یک راه حل آسان برای تولید محصولات قابل استفاده و قابل حمل با طراحی برجسته ارائه دهند.
طراحان باید توجه داشته باشند این محصول ممکن است برای وعده های غذایی اصلی یا برای میان وعده مصرف شود.
شرکت پیشنهاد داده طرح هایی در نظر گرفته شود که کاربر بتواند غذا را مستقیم از داخل بسته بندی میل کند و بتواند آنرا در دستان خود نگاه دارد. همچنین بهتر است یک قاشق کوچک غذا خوری در بسته بندی در نظر گرفته شود.
وجود کارد و چنگال کاربر را قادر میسازد به راحتی از بسته بندی خودt غذا را صرف کند و باقی غذا در داخل آن نگهداری شود. در حال حاضر قطعه کارد و چنگال در زیر درب ثابت می شود، که هنرمندان میتوانند راه حل های دیگری برای آن پیشنهاد دهند.

در نظر بگیرید که بسته بندی که پیشنهاد می شود، اختصاص به 190 گرم ماهی، برابر با حدود 250ml دارد.

جایزه طرح برتر: 3000 یورو

مهلت ارسال طرح: 31 ژانویه 2019 (11 بهمن 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi