فراخوان جشنواره فیلم و بازی های ویدیویی Overcome

شرکت Modifier Group از هنرمندان و فیلمسازان سراسر جهان دعوت می کند تا در جشنواره فیلم Overcome برای سال 2022 شرکت کنند.

به گزارش گالری آنلاین، جشنواره Overcome Film، برجسته ترین رویداد بین المللی، این فرصت را در اختیار داستان نویسان، فیلمسازان، توسعه دهندگان و هنرمندان قرار می دهد تا خاطرات خود از استقامت و غلبه بر شرایط دشوار را به گوش جهانیان برسانند.

این رویداد از هنرمندانی که تمایل دارند تجربیات خود از غلبه بر ناملایمات یا سایر موارد را به اشترک بگذارند استقبال می کند؛ تجاربی که در رشد فردی آنان موثر بوده و باعث شده است که به وجود خود افتخار کنند. این جشنواره در نظر دارد محل و فرصتی در اختیار این قهرمانان سر سخت قرار دهد تا تجربیات زندگی خود را به اشتراک گذاشته و به دیگران صرفنظر از ملیتی که دارند امید بخشند.

بخش رقابت بازی های ویدیویی این دوره شامل بازی هایی ویدیویی در ژانرهای مرتبط با جشنواره از جمله تک نفره، چند نفره، ورزش های الکترونیکی و بازی های گوشی همراه مرتبط با موضوع جشنواره است.

این رویداد در گروه های مختلف شامل فیلم بلند و کوتاه، موسیقی و بازی در گروه های لایو اکشن، انیمیشن، روایی، غیرروایی، تجربی و شعر سمعی بصری برگزار می شود.

رقابت بازی های ویدیویی، بعنوان بخشی از جشنواره فیلم Overcome، شامل بازی‌های ویدیویی در تمامی پلتفرم‌ها از جمله کنسول، دسکتاپ، ورزش الکترونیکی esports، واقعیت مجازی، استریم، موبایل، موسیقی متن بازی ها، ابزار سخت افزاری و غیره است.

شرکت در این رویداد برای تمامی علاقمندان آزاد است.

رقابت بازی های ویدیویی Overcome از توسعه دهندگان بازی های ویدیویی و تعاملی از سراسر جهان نیز استقبال می کند.

جوایز:

اسامی برندگان به صورت آنلاین منتشر شده و به برندگان گواهی اعطا خواهد شد.

هزینه و آخرین مهلت ثبت نام برای متاخرین: 15 سپتامبر 2022 (24 شهریور 1401): 30 دلار


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi