انتشار یک آلبوم موسیقی با تاثیر از رم کولهاس معمار هلندی


تنوع و گوناگونی، یکی از عوامل قوی کردن یک روزمه است. اکنون شرکت معماری رم کولهاس با عنوان OMA می تواند روزمه خود را با عنوان "هنرمند برجسته آلبوم موسیقی" تکمیل تر کند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از آرل، استودیو موسیقی مستقر در نیویورک به نام duo Tempers با همکاری هنرمند آلمانی به نام Katja Eichinger یک آلبوم موسیقی با کانسپت فضای تجاری (یا همان Mall) ارائه دادند که با تاثیر از مقاله و مصاحبه رم کولهاس منتشر شده است. کولهاس مصاحبه ای با KaDeWe در سال 2001 در رابطه به طراحی و بازسازی یک فضای تجاری برگزار کرد. سپس این گروه موسیقی طی برداشت هایی که از مصاحبه کولهاس داشت، یک آلبوم موسیقی بر اساس صحبت ها و مقاله کولهاس به نام Junkspace (فضاهای پِرت) منتشر کرد.

هر ترانه در این آلبوم به جنبه های مختلف از مراکز تجاری پرداخته و دارای نام هایی همچون: پله برقی (Escalator) و درخت نخل تقلبی (Fake Palm Tree) است. Jasmine Golestaneh خواننده سرشناس استودیو موسیقی Tempers عنوان کرده: ایده های کولهاس درباره دستکاری روانشناسانه فضاهای عمومی بسیار جالب توجه بوده، و با تجربه دوران کودکی من در مورد فضاهای عمومی بسیار مرتبط بوده است.

logo-samandehi