گزارش تصویری نمایشگاه "تعلیق" در گالری بام

نمایشگاه گروهی از آثار نقاشی و مجسمه تحت عنوان "تعلیق" به کیوریتوری کیمیا نوریان از روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه در گالری بام برپا شده است.


کیمیا نوریان کیوریتور نمایشگاه "تعلیق"، کارشناسی ارشد تصویرسازی از هنرهای زیبا دانشگاه تهران، نقاش و‌ مجسمه ساز در گفت و گو با خبرنگار گالری آنلاین، در رابطه با این مجموعه توضیح داد: در حال حاضر ۵ سال است که هر سال یک نمایشگاه با هنرجوهای منتخبم برگزار میکنم. امسال علاوه بر هنرجویان از چند نفر از هنرمندان و مدرسان هنر هم دعوت کردم که همراهمان باشند.

نوریان در توضیح علت انتخاب عنوان "تعلیق" برای این مجموعه گفت: دغدغه های امروزی ما مثل بحران هویت، به پوچی رسیدن و … ناشی از فاصله گرفتن انسان معاصر از معنای اصیل خودش است که میتواند احساسی شبیه به معلق بودن در جهان را برای ما ایجاد کند، تعلیقی که موجب شده هر کسی به دنبال چنگ زدن به آویزی موقتی باشد. هر هنرمند بسته به زیست خودش، نگاه متفاوتی به این موضوع داشته که انعکاس آنها را در آثار میبینیم.

نوریان در مورد روند شکل گیری این نمایشگاه بیان کرد: بالغ بر ۱۰ ماه پیش، بعد از انتخاب موضوع، هنرمندان شروع به کار کردند و با اینکه هر کدام فضای متفاوت داشتند و بیان شخصی خودشان را اجرا کردند اما در نهایت در عین تنوع، نمایشگاه یکدست و منسجمی را شاهد هستیم.

به گفته کیوریتور این نمایشگاه، ۲۳ اثر از ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی متر تا ۱۰۰ در ۱۵۰ سانتی متر با سبک هنرهای مفهومی در این نمایشگاه ارائه شده که در تکنیک و اجرا متنوع هستند.


علاقمندان جهت بازدید از آثار می توانند به گالری بام واقع در خیابان سنایی، کوچه نوزدهم، پلاک ۱۶ واحد ۲ مراجعه نمایند.

logo-samandehi