فراخوان رزیدنسی Studio Faire فرانسه

هنرمندان رشته های تجسمی، نویسندگان، طراحان، موسیقی‌دانان و فیلمسازان میتوانند در دوره اقامتی 2 تا 4 هفته ای استودیو Faire فرانسه شرکت نمایند.

به گزارش گالری آنلاین، محل اقامت شامل اتاق و آشپزخانه همراه اینترنت و کارگاه در اختیار هنرمندان شرکت کننده قرار میگیرد. تهیه غذا به عهده خود هنرمندان خواهد بود.

به دلیل محدودیت فضا، انتخاب هنرمندان بر اساس تجربه حرفه‌ای، کیفیت آثار گذشته، ایده پروژه و سازگاری با سایر ساکنان انجام می‌شود.

رزیدنسی‌ها به مدت ۲ هفته یا ۴ هفته، از ابتدای آوریل تا انتهای اکتبر برگزار می‌شوند. هر دوره از پنجشنبه آغاز و به چهارشنبه پایان می‌یابد. این مرکز توانایی پذیرش تا شش نفر را به طور همزمان دارد.

Main House

- شامل: اتاق خواب خصوصی و فضای کاری، حمام و توالت مشترک، آشپزخانه، اتاق ناهارخوری، باغ، نظافت و وای‌فای (فیبر نوری).

- هزینه برای ۲ هفته: 1300 یورو برای یک نفر.

Faire Deux

- شامل: آپارتمان مستقل با آشپزخانه/ اتاق نشیمن، اتاق خواب دوتخته، حمام، استودیوی خصوصی، باغ، نظافت هفتگی، تهویه مطبوع و وای‌فای.

- هزینه برای ۲ هفته: ۱۵۰۰ یورو برای یک نفر یا ۲۴۰۰ یورو برای دو نفر.


جهت اپلایی فرم انتهای لینک را تکمیل نمایید. فرم شامل اطلاعات شخصی، آدرس وب سایت هنرمند، رزومه، استیتمنت و پروپوزال است.


زوج اسکاتلندی، جولیا داگلاس و کالین آشر، در سال 2017 به این خانه عمارت خیره کننده در مرکز شهر بازار پر جنب و جوش Nérac در جنوب غربی فرانسه نقل مکان کردند تا فضایی برای هنرهای معاصر ایجاد کنند. اگرچه آنها هنوز در حال بازسازی این ملک هستند، اما به سرعت در حال تبدیل شدن به مرکزی برای توسعه هنری است و اقامتگاه هایی با بودجه شخصی برای همه نوع متخصصان خلاق فراهم می کند.

Studio Faire نزدیک مرکز شهر پر جنب و جوش Nérac است و کمتر از ده دقیقه پیاده تا مغازه ها، کافه ها، بارها، بازار هفتگی، کتابخانه، تئاتر، سالن موسیقی، سینما، سوپرمارکت ها، شهر قدیمی، قلعه و پیاده روی کنار رودخانه فاصله دارد.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، به سایت فراخوان مراجعه کنید.

logo-samandehi