فراخوان گرنت عکاسی PHmuseum 2019


این مسابقه توسط شرکت بریتانیایی PHmuseum Ltd با دعوت از هنرمندان عکاس سراسر جهان برگزار میشود.

به گزارش گالری آنلاین، فراخوان PHmuseum Grant یک برنامه سالانه است که اهمیت عکاسی و داستان های بصری را نمایش میدهد. در حال حاضر در دوره هفتم خود، با جوایز نقدی از تولید و ارتقاء پروژه های بصری، فعالیت های آموزشی، جشنواره های بین المللی و رسانه های آنلاین حمایت میکند.

شرکت کنندگان میتوانند یک یا چند پروژه را با یک موضوع، روایت یا مفهوم خاص ارسال نمایند. همه رویکردها از داستانهای کلاسیک تا پروژه های خلاقانه و تجربی استقبال می شود.

هنرمندان میتوانند یک یا چند "پروژه" را که به صورت مجموعه ای از عکس ها ساخته شده در رابطه با یک مفهوم یا موضوع تعریف و ارسال کنند. هر پروژه باید حداقل 8 عکس و حداکثر 20 عکس داشته باشد. حداقل 4 عدد از عکس ها باید پس از 1 ژانویه 2016 گرفته شده باشند.

برای دیدن برندگان گذشته، از https://phmuseum.com/grant/2018-women-photographers-grant بازدید کنید.

هزینه ورود:
هزینه ثبت نام 20 پوند تا 31 ژانویه
30 پوند تا 21 فوریه 2019

جوایز:
• جایزه اول: 8.000 پوند و نمایش در Cortona On The Move (ایتالیا)، جشنواره عکس های دیگر (هند) و جشنواره Obscura (مالزی).
• جایزه دوم: 3.000 پوند به همراه نمایشدر Cortona On The Move (ایتالیا)، جشنواره عکس های دیگر (هند) و جشنواره Obscura (مالزی).
• جایزه سوم: 2.000 پوند به همراه نمایش در Cortona On The Move (ایتالیا)، جشنواره عکس های دیگر (هند) و جشنواره Obscura (مالزی).
• جایزه نسل جدید: 2،000 پوند به اضافه مشاوره ای از برنامه آموزشی PHmuseum، نمایش در Cortona On The Move (ایتالیا)، جشنواره عکس های دیگر (هند) و جشنواره Obscura (مالزی).

مهلت ارسال آثار: 21 فوریه 2019 (2 اسفند 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi