فراخوان رقابت هنرهای تجسمی Marianne Brandt


"من همه شیشه ها هستم" موضوع هفتمین دوره از رقابت های Marianne Brandt است که همزمان با صدمین سالگرد تاسیس باوهاوس برگزار میشود.

به گزارش گالری آنلاین، این رویداد بر روی پتانسیل کاربردی و استعاری شیشه به عنوان ماده ای که اثرگذاری بی نظیر ی در شکل گیری و شروع کار مدرسه طراحی آلمانی داشته است، دارد.
موضوع مسابقه "من همه شیشه ها هستم" نقل قول از شعرMarianne Brandt است و جوایز در رده های طراحی، عکاسی و هنر (هر گروه 5،000 یورو) اهدا خواهد شد و همچنین چندین جایزه ویژه خواهد بود. 60 اثر در موزه صنعتی Chemnitz، آلمان نمایش داده خواهد شد.
در توضیح موضوع فراخوان، نوشته شده است:
هر روز جهان را از طریق شیشه ای می بینیم؛

عینک ها، تمام پنجره ها، صفحه های نمایش و کابل های فیبر نوری که از طریق آن اطلاعات عبور می کند، همچنین شیشه جلو اتومبیل، لنزهای میکروسکوپ، تلسکوپ و دوربین، این یکی از مهمترین ابزار ما در درک محیط زیست اطرافمان است و اجازه می دهد تا بینش ما به ابعاد دیگر زندگی شکل بگیرد.

مسابقه 2019 شامل گروه های زیر است:

طراحی
در این گروه، مسابقه از محصولاتی که ویژگی های شیشه را بکار می گیرد و همچنین از طرح هایی است که مصنوعات عملی و مفید را با توجه به استعاره و ویژگی های شیشه ای توسعه می دهد، استقبال میکند.

عکاسی
گروه عکاسی درمورد ثبت تصویری است که باعث تغییر در دیدگاه های درخشان و حسی مواد و اهمیت شیشه می شود و کارهایی است که به صراحت ویژگی های شیشه ها را از مشاهدات و مطالعه های مادی استخراج می کند.

تجربه
این گروه ویژه بر روی فرآیندها و طراحی هایی برای اکتشاف آزمایشگاهی و غیره از شیشه در فرایندهای طراحی تمرکز دارد. درخواست ها عبارتند از ترتیبات تجربی، مطالعات و مدل هایی برای کشف ابعاد احتمالی مواد و همچنین اکتشافات هنری آزاد از دید ها و کابوس ها در نور و شفافیت.

برای شرکت در این رویداد ابتدا آثار به صورت دیجیتال ارائه می شوند. شرکت کنندگان در وب سایت رسمی ثبت نام می کنند، پس از پرداخت هزینه ثبت نام شرکت کنندگان می توانند کار خود را در قالب یک فایل PDF (حجم فایل تا 5 مگابایت) آپلود کنند. هیئت داوری بین المللی 60 اثر منتخب را انتخاب و نامگذاری می کند.

هزینه شرکت در مسابقه: 30 یورو

مهلت ارسال آثار: 30 آوریل 2019 (10 اردیبهشت 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi