فراخوان رقابت عکاسی و فیلمبرداری نیکون

شرکت نیکون در رقابت Small World 2022 از هنرمندان عکاس دعوت میکند تصاویر ثبت شده توسط میکروسکوپ نوری را به این رویداد ارسال نمایند.

به گزارش گالری آنلاین، دنیای کوچک نیکون به عنوان انجمن پیشرو برای نمایش زیبایی و پیچیدگی زندگی از طریق میکروسکوپ نوری در نظر گرفته شده است. مسابقه فوتومیکرووگرافی برای هر کسی که به میکروسکوپ و عکاسی علاقه دارد آزاد است. مسابقه ویدیویی با عنوان Small World In Motion شامل هر فیلم یا عکس دیجیتالی تایم لپس گرفته شده از طریق میکروسکوپ می شود.

برندگان یکی از 20 جایزه را دریافت خواهند کرد که بر اساس رتبه در مسابقه مرتب شده اند. سه جایزه اول به ترتیب 3000 دلار، 2000 دلار و 1000 دلار آمریکا هستند.

قوانین شرکت در بخش عکاسی را اینجا بخوانید.

قوانین شرکت در بخش فیلم را اینجا بخوانید.


رقابت بین المللی نیکون جهان کوچک برای اولین بار در سال 1975 به عنوان وسیله ای برای شناسایی و تحسین تلاش های کسانی که درگیر عکاسی از طریق میکروسکوپ نوری بودند آغاز شد. از آن زمان، دنیای کوچک به ویترینی پیشرو برای عکاسان میکروگراف از گسترده ترین رشته های علمی تبدیل شده است.

جهت شرکت در این رویداد ایتدا در سایت ثبت نام کنید.


شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: 30 آوریل 2022 (10 اردیبهشت 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi