فراخوان سوگواره مردمی عکس و فیلم کریمه اهل بیت (س)

سوگواره مردمی عکس و فیلم کریمه اهل بیت (س) به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و با همکاری بنیاد فرهنگی صبح ظهور در قالب‌های عکس نوشت و کلیپ و نماهنگ برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایلنا، محسن جمالی (مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح ظهور) از انتشار فراخوان سوگواره مردمی عکس و فیلم کریمه اهل بیت (س) خبر داد و اظهار داشت: این سوگواره که به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود، در قالب‌های عکس نوشت و کلیپ و نماهنگ و با موضوع حضرت فاطمه معصومه (س) خواهد بود.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار و تولیدات خود را به شماره ۰۹۱۲۵۵۱۷۰۵۷ در پیام رسان ایتا و آیگپ ارسال کنند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح ظهور با اشاره به جوایز این سوگواره تصریح کرد: به آثار برگزیده در این سوگواره به قید قرعه جوایزی اعم از پنج جایزه ۵۰۰ هزار تومانی به پنج نفر، پنج نگین متبرک به پنج نفر و ۱۰ بسته فرهنگی به ۱۰ نفر اهدا می‌شود.

وی افزود: انتشار آثار برگزیده با ذکر نام صاحب اثر در فضای مجازی، از مزایای شرکت در این جشنواره است.

جمالی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص آثار ارسالی اظهار داشت: کلیپ‌ها با فرمت mp4 و با حجم حداکثر ۴۰۰ مگابایت یا لینک دانلود ارسال شود؛ همچنین آثار بدون امضا، تاریخ، واترمارک و لوگو ارسال شود و محدودیتی در تعداد آثار وجود ندارد.

وی گفت: نام اثر و صاحب اثر، اطلاعات تماس حتماً به همراه اثر ارسال شود و در صورت ناقص بودن اطلاعات، اثر بررسی نخواهد شد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح ظهور یادآور شد: دسترسی به فایل‌های خام با کیفیت ۱۰۸۰ از طریق نشانی اینترنتی بنیاد فرهنگی صبح ظهور به آدرس https://www.aparat.com/sobhezohor و سایت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به نشانی https://www.aparat.com/astanqom میسر خواهد شد.

logo-samandehi