گزارش تصویری نمایشگاه سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان در موسسه صبا (بخش اول)

سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزی سراسر کشور که به همت معاونت فرهنگی هنری اداره کل شهرستان‌های استان تهران (وزارت آموزش و پرورش) برگزار می‌شود، در این دوره با ارائه ۳۵۶ اثر از ۳۵۲ هنرمند منتخب دانش‌آموز از تمامی نقاط کشورمان، تبدیل به بزرگ‌ترین عرصه ظهور قابلیت‌های هنری نسل نو در تمامی شاخه‌ها و گرایش‌های هنرهای تجسمی و صنایع دستی و هنرهای اصیل و ملی ایرانی شد.

این جشنواره از عصر روز گذشته چهارشنبه، ۲۳ مرداد، در گالری «خیال شرقی» صبا با حضور مسئولان و معاونان وزارت آموزش و پرورش کشور، شمار زیادی از دانش‌آموزان و عموم علاقه‌مندان گشایش یافت و آثار منتخب در طیف وسیعی از قالب‌ها و تکنیک‌ها از سنتی تا مدرن به نمایش در آمد.

نگارخانه خیال شرقی در صبا تا ۳۱ مردادماه، همه روزه از ۱۰ساعت ۱۰ تا ۱۹، به‌جز ایام تعطیل، وعده‌گاه تمامی میهمانان بزرگ‌ترین جشن هنرهای دانش‌آموزی کشور خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۲، فرهنگستان هنر و یا خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، پلاک ۱۲۵، موسسه صبا، مراجعه نمایند.

logo-samandehi