امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 35 هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون امروز پایان می پذیرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه زرین آمیزی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی به صورت اینترنتی از روز ۱۷ اردیبهشت ۹۹ آغاز شد و قرار بود روز بیست و سوم این ماه پایان یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به مهلت تمدید شده، ثبت نام آزمون فوق تا ساعت 24 امشب شنبه ۲۷ اردیبهشت ادامه دارد و داوطلبان ضرورت دارد که در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس آخرین آمار اعلام شده تعداد ۳۵ هزار و ۶۲۵ نفر، نسبت به ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی اقدام کرده‌اند.

زرین آمیزی تاکید کرد: با توجه به اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ لازم است داوطلبان نسبت به مشاهده دفترچه و اصلاحات جدید در زمان ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا آخر وقت امروز نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطر نشان کرد: ظرفیت پذیرش در کدرشته های کاردانی به کارشناسی سال ۹۹، تعداد ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر در ۵ هزار و ۲۷۴ کدرشته محل است. آزمون رشته‌های با آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی جمعه ۱۴ شهریور ۹۹ برگزار می‌شود.

logo-samandehi