انتشار فراخوان مسابقه طراحی بیلبورد مسابقات فوتبال یورو 2016 فرانسه

براساس این فراخوان شرکت برای تمامی هنرمندان ایرانی آزاد و بلامانع است و هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه اثر ارسال کند؛ آثار برگزیده توسط هیات مدیره موسسه گردشگری بین المللی ارزیابی، و نتیجه آن اعلام می شود.
منبع و مرجع لوگوها، کاراکتر بازی ها، تیم های حاضر در تورنمنت، حامیان بین المللی و حامیان داخلی و دیگر موارد مهم در این طراحی در سایت یوفا به نشانی اینترنتی www.uefa.com/uefaeuro/finals/index.html است.

هدف از این مسابقه طراحی پوستر، به دست آوردن بهترین طرح و ایده در چیدمان نمادهای ذکر شده در متن فراخوان به عنوان بیلبورد و پوستر تورنمنت یورو 2016 فرانسه اعلام شده است.
نمادها و نشانه های مورد نظر به ترتیب اهمیت حضور در بیلبورد عبارتند از استفاده از کاراکتر (شخصیت) یورو 2016 فرانسه، استفاده از لوگوی بازی های یورو 2016 فرانسه، استفاده از برج ایفل، استفاده از توپ ویژه مرحله پایانی بازی های یورو 2016، استفاده از لوگو یوفا و لوگو فدراسیون فرانسه به عنوان برگزارکننده بازی ها، استفاده از لوگوی اسپانسرهای بین المللی یورو 2016 فرانسه، استفاده از لوگوی اسپانسرهای داخلی کشور فرانسه، استفاده از رنگ بندی و تم پوستر رسمی مسابقات یورو 2016 فرانسه، و استفاده از پرچم رسمی 24 کشور حاضر در مرحله نهایی.
با توجه به اینکه تیم ملی 20 کشور از 24 تیم شرکت کننده در مرحله نهایی مشخص شده اند و چهار تیم باقی مانده تا 26 آبان ماه مشخص می شوند و با در نظر گرفتن محدودیت زمانی این فراخوان، طراحان گرافیک باید اتود طرح خود را تهیه و پس از مشخص شدن چهار تیم آخر، اثر پرچم چهار کشور را جایگزین کنند.
شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق وب سایت آرت آنلاین (سامانه مدیریت جشنواره ها و مسابقات آنلاین) به نشانی اینترنتی www.artonlines.com/euro2016 ارسال کنند.
مهلت ارسال آثار به این مسابقه از ششم تا پایان آبان ماه، و نتایج داوری و اعلام نتیجه 30 آذرماه 94 است. (اتمام مهلت ارسال آثار)
بر اساس گزارش روابط عمومی آرت آنلاین، علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مقررات، حقوق معنوی آثار ارسالی و ... می توانند به آدرس اینترنتی www.telegram.me/myartonlin و info@artonlines.com مراجعه کنند.
پانزدهمین دوره مسابقات جام ملت های اروپا، موسوم به یورو 2016، از تاریخ دهم ژوئن تا دهم جولای سال 2016 در فرانسه برگزار خواهد شد.
برای نخستین بار در تاریخ این رقابت ها، 24 تیم جواز حضور در این تورنمنت را خواهند گرفت و مسابقات به صورت شش گروه چهار تیمی، برگزار خواهد شد. 10 استادیوم در 9 شهر مختلف فرانسه، میزبان این رقابت ها خواهند بود.

logo-samandehi