فراخوان جایزه بین المللی طراحی بوسان (IBDA)

اداره آموزش و شورای طراحی Busan فراخوان خود را جهت ارسال آثار و شرکت در جایزه بین‌المللی طراحی بوسان (IBDA) برای سال 2024 منتشر کردند.


به گزارش گالری آنلاین، هدف از این رقابت ارتقای مهارت ها و درک طراحی صنعتی، ایجاد انگیزه در توسعه طراحی از طریق تبادل ایده ها در بین طراحان صنعتی و دانشگاهی و تقویت رقابت پذیری محصولات برای توسعه صنعت است.

موضوع این دوره از رقابت آزاد بوده و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به یکی از گروه های زیر ارسال کنند:

- طراحی ارتباطات و طراحی خدمات - طراحی ارتباطات شامل تبلیغات، گرافیک، CI،BI، ویدئو، محتوای چند رسانه ای و کلیه حوزه های خدمات مانند طراحی ارزش مشترک، طراحی نوآوری اجتماعی و غیره.

- طراحی محصول و طراحی محیطی – طراحی جامع محصولات برای کالاهای مصرفی، کالاهای صنعتی و غیره و طراحی محیطی مانند طراحی معماری و عمومی

- طراحی صنایع دستی و مد - طرح های صنایع دستی جامع مانند فلزات، سرامیک، مصنوعات چوبی، نقاشی، جلاکاری، منسوجات و غیره و طراحی مد مانند لباس، اکسسوری و غیره.


شرکت در این رقابت برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، تمامی افراد و سازمان ها آزاد است.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را (حداکثر 2 طرح برای هر ارسال) بصورت انفرادی یا گروهی (حداکثر 4 عضو) ارسال نمایند.


هزینه ثبت نام:

- هزینه ثبت نام برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، شرکت کنندگان بصورت انفرادی و جوانان (زیر 18 سال) رایگان است.

- هزینه ثبت نام برای سازمان ها 100000 وون به ازای هر طرح ارسالی (پرداخت پس از ارسال طرح) است.


تاثیرگذارترین اثر، برنده جایزه بزرگ به ارزش 15 میلیون وون (معادل تقریباً 11300 دلار) خواهد شد.


آخرین مهلت ثبت نام: 7 مه 2024 (18 اردیبهشت 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi