نمایش دوزخ هالیوود در نمایشگر کروی لاس وگاس

کارگردان سینما و هنرمند ویدئویی ساکن لندن Marco Brambilla، پس از ادای احترام به الویس پریسلی نمادین در سپتامبر 2023، با اثر هنری دیجیتال و شگفت‌انگیزی دیگر با عنوان دروازه بهشت، نمایشگر کروی لاس‌وگاس را زینت بخشید.


به گزارش گالری آنلاین، نمایش این اثر ویدئویی که از اول دسامبر 2023 بر روی نمایشگر کروی آغاز شده و تا 18 فوریه 2024 ادامه خواهد داشت، بار دیگر تماشاچیان کنسرت آینده را در حیرت فرو می برد. Brambilla دروازه بهشت را برای اولین بار در موزه Perez میامی که اثر هنری را برای نمایش 360 درجه ای بر روی نمایشگر LED قرار داده بود، به نمایش گذاشت.

دروازه بهشت یکی از جدیدترین آثار ویدیویی از مجموعه مگاپلکس Marco Brambilla بشمار می رود که شامل Civilization (2008) ،Evolution (2010) ،Creation (2012) و جدیدترین اثر او با عنوان King Size (2023) است که بر روی نمایشگر کروی به نمایش گذاشته شد. تفسیری افراطی و طنز آمیز از نمایش رویاها و اغراق های سینمای هالیوود برروی پرده سینما، جدیدترین اثر ویدئویی این هنرمند ساکن لندن است، که هم از آگاهی داستان سرایی جمعی تجلیل کرده و هم زرق و برق اغراق آمیز آن را مورد طنز قرار می دهد. این اثر ویدیویی که به طور پیوسته تکرار می‌شود، هفت مرحله دوزخ را طی می کند که هر مرحله چشم اندازی فوق العاده از صحنه های برگرفته از لحظات خاطره انگیز تاریخ سینما را به نمایش می گذارد.


logo-samandehi