فراخوان مسابقه هنری ˝تفاوت‌های خود را بپذیریم˝

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین ، هنر، ابزاری قدرتمند برای ایجاد تغییرات اجتماعی است. هنرمندان، بدون بیان حتی یک کلمه، توانایی روشنگری، آموزش و تاثیرگذاری بر روی تغییراتی که در سراسر جهان رخ می‌دهد را دارند. رقابت Differences Embracing Our شما را به تلاش برای ایجاد جهانی که در آن، از وجود تفاوت‌ها در میان افراد استقبال می‌شود و به فردیت‌ها احترام گذاشته می‌شود فرا می‎خواند.

هنرمندان باید تفسیر خود را از موضوع "غنی سازی زندگی با استفاده از متنوع سازی" به تصویر بکشند.

شرکت برای تمامی علاقه‌مندان از سراسر جهان آزاد است. شرکت‌کنندگان می‌بایست فایل دیجیتال از اثر هنری خود را از طریق سایت برگزارکننده ارسال نمایند. حجم فایل‌های دیجیتالی ارسالی باید کمتر از ۴۰۰ MB بوده و فرمت تصویری فایل‌ها JPG، TIFF، PDF یا EPS و با دقت تصویری ۳۰۰ دی پی آی باشد.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به بهترین اثر بزرگسال ۱۰۰۰ دلار ، بهترین اثر دانشجویی ۱۰۰۰ دلار و بهترین اثر از دید مخاطبین نیز ۱۰۰۰ دلار به عنوان جایزه اهداء خواهند کرد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۴ دی ۱۳۹۴‌) به سایت http://intercompetition.com/index.php/art/ad/2016-embracing-our-differences,341 مراجعه کنند.
(اتمام مهلت ارسال آثار)

logo-samandehi