بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان عرصه عمران، معماری و شهرسازی خاورمیانه


سومین کنگره بین‌المللی عمران، معماری و توسعه شهری بزرگ‌ترین و معتبرترین گردهمایی و رویداد علمی فعالان عرصه عمران، معماری، شهرسازی و محیط‌زیست خاورمیانه در کشور از ۸ تا ۱۰ دی‌ماه امسال با شرکت بیش از ۳۵۰۰ نفر از فعالین این عرصه شامل دانشگاهیان، صاحب‌نظران، سیاست‌گذاران و مدیران، دانشجویان، سازمان‌های ذی‌ربط و علاقه‌مند، مهندسین مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

این کنگره در نظر دارد با معرفی توان علمی و کاربردی برای ارتقای سطح کیفی معماری، سازه و توسعه‌های شهری و همچنین بررسی نیازمندی و ضرورت‌های آموزش موارد فوق گام برداشته و با شناسایی نگرش‌ها، تجربیات نوین و تحلیل ابعاد نظری و کاربردی توسعه شهری، به تحلیل، آموزش و پژوهش آن بپردازد.

این کنگره با شعار "توسعه شهری راهی به‌سوی توسعه آینده" فرصتی بی‌نظیر جهت اشتراک‌گذاری برترین تجربیات و یافته‌های نوین علمی و اجرایی و همچنین گردهمایی صاحب‌نظران، متخصصان و اندیشمندان در حوزه معماری، عمران و توسعه شهری است.

با توجه به اعلام دبیرخانه کنگره ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای نوین پژوهشی و اجرایی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمینه عمران، معماری، توسعه شهری و محیط‌زیست کشور و جهان مهم‌ترین هدف برگزاری این کنگره با حضور اساتید برجسته بین‌المللی به‌خصوص از کشور ایتالیا است.

مهندسی عمران و توسعه پایدار، سازه، زلزله و بهسازی لرزه‌ای، مهندسی معماری و توسعه پایدار، برنامه‌ریزی، مدیریت و طراحی شهری، مهندسی ترافیک، حمل‌ونقل و زیرساخت‌های شهری، مهندسی محیط‌زیست و محیط‌زیست شهری، مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار، منظر شهری پایدار و توسعه، فرهنگ، جامعه‌شناسی و روانشناسی شهری، مرمت بافت‌ها و آثار تاریخی، مدیریت ریسک و بحران و راه‌کارهای ایجاد مدیریت جامع بحران محورهای اصلی کنگره عنوان شده‌اند.

علاقه‌مندان حداکثر تا ۳۰ شهریورماه فرصت دارند تا مقالات خود را از طریق پورتال کنگره ارسال نمایند.

نمایشگاه تخصصی جانبی، مسابقه عکاسی، تورهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی تخصصی و سخنرانی‌های کلیدی و نشست‌های علمی در راستای همین کنگره برگزار خواهند شد. نمایشگاه تخصصی جانبی کنگره فرصتی کم‌نظیر برای معرفی شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات در این عرصه خواهد بود. برای کلیه شرکت‌کنندگان در کنگره گواهینامه آموزشی معتبر بین‌المللی صادر گردیده همچنین مقالات پذیرفته‌شده سومین کنگره در قالب کتاب مجموعه مقالات چاپ گردیده و کلیه مقالات برگزیده بدون نیاز به داوری مجدد در نشریات و ژورنال‌های معتبر پژوهشی، تخصصی،ISI و ISC پشتیبان کنگره چاپ خواهند شد.

علاقه‌مندان جهت ارسال مقالات، شرکت در کنگره و حضور در نمایشگاه تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین‌المللی می‌توانند به پورتال کنگره به آدرس www.3icsau.ir مراجعه نموده و با دبیرخانه کنگره به شماره ۰۲۱۸۸۵۸۴۰۷۷ تماس حاصل کنند.

منبع : معمارنیوز

logo-samandehi