مسابقه طراحى پوشاك ورزشى

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین ، نخستین نمایشگاه پوشاک و لوازم ورزشی با هدف نمایش آخرین محصولات و دستاوردهاى پوشاك و لوازم ورزشى، ارتقاى سطح دانش و تخصص فعالان حوزه ورزش، کمک و حمایت از رشد تولیدات ملى و بومی‌سازى طراحى لباس و لوازم ورزشى برگزار مى‌شود.

در همین راستا مسابقه طراحى پوشاك ورزشى با همکاری انجمن طراحان لباس و پارچه ایران برگزار می‌شود.

این مسابقه با هدف رشد خلاقیت، استعداد و توانایى طراحان ایرانى؛ شناسایى و معرفى افراد مستعد و ایجاد اشتغال و کارآفرینى برگزار می‌شود. همچنین توجه به ابعاد فرهنگى و اسلامى- ایرانى طراحى لباس بانوان ورزشکار در مجامع بین‌المللى از دیگر نکات حائز اهمیت در این مسابقه است.

طراحان لباس برای شرکت در این مسابقه می‌توانند در دو محور طراحى لباس کلیه ورزش‌هاى تیمى و انفرادى؛ و طراحى لباس رسمى بانوان ورزشکار آثار خود را ارائه دهند.

طرح‌های برگزید طراحان در سه روز اول نمایشگاه ارائه خواهد شد و برندگان مسابقه در روز پایانی معرفی می‌شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا 12 اسفندماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه اجرایى به آدرس خیابان مطهرى، خیابان فجر، پلاك 34 ، طبقه اول، واحد4 تحویل دهند یا با شماره تلفن 88860305 تماس بگیرند.

نخستین نمایشگاه پوشاك و لوازم ورزشى از 21 تا 24 فروردین ماه 1395 به مدت 4 روز در شبستان اصلى مصلاى امام خمینى برگزار می‌شود.

logo-samandehi