فراخوان مسابقه عکاسی اینستاگرامی برای حفظ طبیعت

از آنجا که معمولا در ایامی مانند تعطیلات نوروز به‌دلیل افزایش تعداد مسافران و رونق اکوتوریسم، صدمه‌های جبران‌ناپذیری به محیط زیست و منابع طبیعی وارد می‌شود، کمپین #iranecotrip در نظر دارد با برگزاری مسابقه عکاسی اینستاگرامی با عنوان «سفر و حفاظت از محیط زیست» راهکاری‌های حفاظت از محیط زیست در سفر و بخصوص سفر به طبیعت را به تصویر بکشد.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند با تگ کردن اکانت رسمی بانک تجارت در عکس‌های‌شان یا استفاده از هشتگ #iranecotrip در عکس‌هایی که در اینستاگرام‌شان به اشتراک می‌گذارند، در این مسابقه شرکت کنند. این مسابقه از 25 اسفندماه آغاز خواهد شد و تا پایان اردیبهشت سال 95 ادامه خواهد داشت.

بانک تجارت به‌منظور توجه دادن بیشتر به موضوع حفاظت از محیط زیست در سفر و همچنین حمایت از عکاسان حرفه‌ای و آماتور، به‌عنوان حامی در این مسابقه حضور دارد. این بانک همچنین با شعار «به احترام زندگی، به احترام فردا» به استقبال سال جدید می‌رود و حفاظت از محیط زیست را به‌عنوان هدف اصلی برنامه‌هایش در سال 95 انتخاب کرده است.

هیات داوران این مسابقه 100 عکس را برای شرکت در نمایشگاه «سفر و حفاظت از محیط زیست» انتخاب خواهند کرد و به 10 نفر از آثار برگزیده هیات داوران، لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال به‌عنوان جایزه اهدا خواهد شد. افشین شاهرودی، حسن غفاری و ابراهیم صافی داوری این مسابقه اینستاگرامی را برعهده دارند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزییات آیین‌نامه و مقررات مسابقه اینستاگرامی «سفر و حفاظت از محیط زیست» می‌توانند به نشانی @iranecotrip در اینستاگرام https://www.instagram.com/iranecotrip/ مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با پست الکترونیکی iranecotrip@gmail.com یا دبیرخانه به شماره 09371720914 تماس بگیرند.

logo-samandehi