فراخوان مسابقه عکاسی با محوریت انگور


مسابقه عکاسی با محوریت انگور

به گزارش سرویس عکاسی گالری آنلاین به نقل از برنا، ناصر رکاب با اعلام خبر برگزاری نخستین مسابقه عکس با محوریت انگور در جشنواره انگور، اظهار داشت: نخستین مسابقه عکس با محوریت "انگور"، با هدف شناساندن و به نمایش گذاشتن نقش انگور در زندگی مردم، مستندسازی و گردآوری عکسهای مرتبط با انگور از کشت، داشت و برداشت گرفته تا فرآوری و انواع فرآورده‌های آن و همچنین به نمایش گذاشتن آداب و رسوم و جاذبه‌های اورمیه در ارتباط با انگور برگزار می شود .

وی با اشاره به شرایط ارسال عکس ها برای شرکت در مسابقه، افزود : حداکثر پنج قطعه عکس (بصورت تک عکس) به صورت سیاه و سفید یا رنگی به این مسابقه، تهیه عکس‌ها با فرمت JPG در اندازه ضلع بزرگ حداقل ۲۵۰۰ پیکسل و حداکثر حجم فایل MB ۵ ، مستند بودن و خوداری از هرگونه دستکاری که جنبه استنادی عکس را مخدوش کند، نبود امضای عکاس، قاب، تاریخ، واتر مارک، لوگو یا هرگونه نشانه‌های تصویری، عدم شرکت آثار ارسالی در مسابقات قبلی و دارا بودن تمام ‌عکس‌ها از شرح مختصر و اطلاعات مربوط به مکان، زمان عکس‌برداری از شرایط اصلی ارسال عکس ها برای شرکت در مسابقه است.

رکاب تصریح کرد: ارسال تصاویر توسط شرکت‌کننده به منزله اعلام مالکیت عکس است و برگزارکننده هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص عدم رعایت مالکیت معنوی عکس‌ها ندارد.

وی با بیان اینکه شرکت برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی در این مسابقه آزاد است، اظهار کرد: دریافت آثار تنها از طریق آدرس ایمیل مسابقه به نشانی photo.grapes.urmia@gmail.comو در مهلت مقرر امکان‌پذیر است.

رکاب گفت: ارسال آثار به‌معنای پذیرش تمامی مقررات این مسابقه و تصمیم‌گیری در مورد سایر موارد به‌عهده برگزارکننده است.

وی بیان کرد: شهرداری اورمیه حق استفاده از عکس‌های ارسالی به مسابقه را در کلیه نشریات، مطبوعات و سایت‌های اینترنتی داشته و به نمایش در آوردن آن‌ها در سایر مکان‌ها در داخل و خارج از کشور را با حفظ حقوق معنوی عکس برای خود محفوظ نگه می‌دارد.

مدیر اجرایی چهارمین جشنواره انگور عنوان کرد: تعدادی از عکسهای منتخب توسط هیئت داوران، پس از چاپ، در نمایشگاهی همزمان با برپایی جشنواره انگور به نمایش عمومی درخواهند آمد.

وی با اشاره به جوایز نخستین مسابقه عکس با محوریت "انگور"، بیان کرد: این جوایز شامل ده میلیون ‌ریال برای نفر اول، هفت میلیون‌ریال برای نفر دوم و چهار میلیون‌ ریال برای نفر سوم است .

رکاب اظهار کرد: مهرداد تبریزی به عنوان دبیر مسابقه و حامد عطایی،محمد آقایارلو و سعید نوری به عنوان شورای سیاستگزاری مسابقه و هیات داوران نیز شامل اسفندیار اصغرخانی،علیرضا میرزایی و مهرداد تبریزی است .

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۸ شهریور ماه 1395 است ، گفت: علاقمندان می توانند با شماره تماس ۰۹۱۴۳۴۱۴۷۸۴ در ارتباط باشند .

logo-samandehi