فراخوان مسابقه بین المللی معماری ، طراحی مرکز جدید Borovets


به مناسبت گرامیداشت 120 سالگی تاسیس بنیاد برووتس، در قدیمی ترین کوهستان بلغارستان، شهرداری ساموکوف ، اتاق معماری بلغارستان، اتحادیه معماران بلغارستان و اتحادیه شهرداری ها در بلغارستان، رقابت بین المللی معماری برای طراحی بخش مرکزی جدید این کوهستان را اعلام کرده اند.
به گزارش گالری آنلاین، موضوع رقابت انتخاب و تحقیق در رابطه با یک پروژه مفهومی برای قلمرو مثلث طلایی در کوهستان Borovets بلغارستان است. این منطقه یک بخش پر رفت آمد و جذاب با مسیر های اسکی و تله کابین و هتل های متنوع است.
بازسازی مثلث طلایی امکان دخالت در برخی از موضوعات موجود در محیط زیست مدرن را در این قلمرو فراهم می کند که در حال حاضر شامل مشکلات مربوط به عملکرد، زیبایی شناختی، مالی و تصویری و نیز حل مشکلات ارتباطی موجود ، از جمله دسترسی عابران پیاده به کلید سایت ها در داخل قلمرو و محیط اطراف آن، برجسته سازی و دسترسی به دو سایت فرهنگی و تاریخی میراث فرهنگی، نگهداری پایه گیاهان موجود و فعالیت های دیگر است، که به طور دقیق در برنامه رقابت ارائه شده است.
این رقابت در نظر دارد تا در مجموع پنج جایزه را برای پروژه های منتخب هیئت منصفه تعیین کند:
جایگاه اول - 20،000 لواء بلغاری (حدود 10،225 یورو) و حق مذاکره به طور مستقیم در مرحله توسعه کار پروژه سرمایه گذاری بدون یک روش اضافی
دومین محل - 12،000 لووا بلغارستان (حدود 6.135 یورو)
سومین محل - 8000 لووا بلغارستان (حدود 4 090 یورو)
دو جایزه نقدی از 5،000 لووا بلغارستان (حدود 2556 یورو) برای پروژه های اعطا شده توسط هیئت منصفه.
اطلاعات دقیق در مورد اعضای هیئت منصفه و مستندات کامل رقابت، در وب سایت رسمی رقابت موجود است.
شرکت در این رویداد رایگان است.
مهلت ارسال آثار: 10 ژانویه 2018 (20 دی 96)
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز مراجعه نمایید.

logo-samandehi