فراخوان فستیوال جهانی دیزاین گاو اکراین ۲۰۱۸


فستیوال بین‌المللی دیزاین گاو (COW) در شاخه‌های دیزاین، تصویرگری و گرافیک دیزاین در اوکراین برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روزرنگ، COW از طراحان و تصویرگران حرفه‌ای چه به صورت فردی و یا گروهی (تصویرگر و ناشر) در دوشاخه تصویرسازی و دیزاین کتاب (book design) برای شرکت در این مسابقه دعوت کرده است. هیئت داوران، متشکل از یک تیم حرفه‌ای و بین‌المللی می‌باشد. نمایشگاهی از آثار منتخب در ماه اکتبر تا نوامبر ۲۰۱۸ در اوکراین در کنار بقیه رویدادهای این فستیوال برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ ژوئن ۲۰۱۸ می‌باشد.

نحوه ثبت نام و ارسال آثار:

مرحله اول: اثر خود را از طریق وبسایت WETRANSFER به این آدرس COWfestival@ukr.net ایمیل کنید. حداکثر تعداد ارسالی آثار ۱۰ عدد می‌باشد. فرمت آثار باید JPG و در سایز طول اثر ۳۰۰۰ پیکسل باشد. نام فایل‌ها باید عددگذاری شده باشد. در ایمیل باید نام اثر و مشخصات ناشر (نام، آدرس، تلفن، فکس، ایمیل و سایت) ذکر شود.

مرحله دوم: فرم شرکت در مسابقه را در این آدرس پر کرده و ارسال کنید. سپس مرحله انتخاب آثار توسط مسئولین رویداد انجام می‌شود و نتایج اولیه اعلام خواهد شد.

مرجله سوم: اثر خود را طبق شرایط خواسته شده برای چاپ کردن آماده کنید و توسط وبسایت WETRANSFER به این آدرس COWfestival@ukr.net ایمیل کنید.

مرحله چهارم: COW مسئولیت چاپ آثار برای نمایشگاه را بر عهده دارد.

نکته: اگر تصویرسازی شما در مدیاهای مختلف منتشر شده است می توانید همان‌ها (کتاب،کارت پستال و یا تیشرت و…) را برای نمایشگاه ارسال کنید.
آدرس دبیرخانه: Anatoliy Menkiv, Savkina str. 4-32, Dnepropetrovsk 49099, Ukraine.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت فرم چاپی آثار، به این سایت مراجعه کنید.

مجموعه اثار برندگان سال ۲۰۱۶ این رویداد را می توانید اینجا ببینید.

logo-samandehi