دختر ۳ ساله ای که توسط پدر عکاسش به زن شگفت انگیز تبدیل شد / گزاش تصویری


جاش روسی (Josh Rossi)، پدرِ عکاس دختری به نام نلی برای عملی کردن آرزوی دختر ۳ ساله اش برای تبدیل شدن به زن شگفت انگیز ( Wonder Woman ) ، مبلغ ۱۵۰۰ دلار هزینه کرد.

به گزارش گالری آنلاین، جاش روسی (Josh Rossi) نه تنها خود را به عنوان یک عکاس عالی و خوش ذوق اثبات کرده است بلکه میتوان او را یکی از جالب ترین پدرهای دنیا نیز برشمرد. جاش به خاطر خلق تصاویر پویای فوق واقع گرایانه به شهرت دست یافته است و روی تمام جزئیات کوچک تمرکز می کند تا به تصویر حیات ببخشد. جاش، به آرزوی دختر خود نلی (Nellee) توجه کرد، او می خواست تبدیل به زن شگفت انگیز ( Wonder Woman ) شود، در نتیجه تصمیم گرفت تا پا را فراتر بگذارد و ۱۵۰۰ دلار برای یک لباس چرمی دست دوز هزینه کند و به سراغ یک لباس هالووین خاص و عکسبرداری از آن رفت تا آرزوی نلی ۳ ساله به حقیقت بپیوندد.

پس از ماه ها آماده سازی و طراحی برای عکسبرداری ، جاش برای خلق یک لباس دست دوز چرمی واقعی شبیه به لباس های ابر قهرمانی ، با یک استودیو در سالت لیک سیتی شروع به مشارکت کرد. با وجود اینکه اعلام شده بود که فیلم زن شگفت انگیز تا تابستان آینده اکران نمیشود، جاش یک تریلر (آنونس) با الهام از خود ساخته است. در حالی که جاش مشغول طراحی لباس و سایر جزئیات این کار بود ، نلی و مادرش ساعت ها زمان صرف تماشای آنونس (تریلر) فیلم می کردند تا بتوانند حرکات ، نوع بیان و میمیک صورت این زن ابر قهرمان کتاب های کمیک (کتاب های مصور) را تقلید کنند. تماشا کردن و مطالعه در مورد سریال تلویزیونی قدیمی دهه هفتاد – سریال زن شگفت انگیز – یک بخش همیشگی از شب های خانواده شده بود.

عکسبرداری با همکاری یک تیم عالی ، یک روز کامل به طول انجامید. در مدت دو ساعت و نیم عکسبرداری ، نلی ۳ ساله ابر قهرمان درونی خود را به کار گرفت تا به پدرش در خلق صحنه هایی از فیلم زن شگفت انگیز کمک کند. عکس های نهایی نتیجه ای از ترکیب تکنیک های درخشان با جلوه های ویژه فوتوشاپ بودند.


تصاویر قبل و بعد














تهیه و تنظیم: بهاره زالی

منبع: سایت شخصی هنرمند ، تی نیوز، لنزک



مطالب مرتبط:

logo-samandehi