پنج طرح برتر نورپردازی برای روشنایی خانه

نورپردازی منزل یک عنصر مهم در خلق اتمسفر و روحیه مناسب در فضاهای داخلی است. استفاده از لامپ‌ها و چراغ‌ها با طراحی خلاقانه و منحصربه‌فرد می‌تواند به شکل قابل توجهی تأثیرگذار باشد.

به گزارش گالری آنلاین، در این مطلب پنج طرح برتر نورپردازی برای روشنایی خانه را معرفی می‌کنیم که با استفاده از طراحی‌های خلاقانه و استفاده از مواد نوین و مدرن، نمونه‌هایی بی‌نظیر از هنر و فناوری را به ارمغان آورده‌اند.

۱- لامپ Sunne

برند هلندی روشنایی Sunne با همکاری طراح Marjan van Aubel اولین محصول مشترک خود را ارائه کردند - یک لامپ خورشیدی که با ذخیره‌ی انرژی در طول روز، روشنایی شب را تامین می‌کند.


۲- لامپ دنج Cleo

استودیوی طراحی «EveryOtherDay» مستقر در آلمان، این چراغ رومیزی با چاپ سه بعدی را ارائه کرده است. این لامپ مینیمال که توسط Frederik Rasenberger طراحی شده است، از یک فرآیند دایره ای حاصل می شود از فشار دادن مقواهای بازیافتی و قالب گیری بدون استفاده از هر نوع مواد افزودنی ساخته شده است.


۳- لامپ ذغالی Pilz

لامپ Charcoal Pilz که توسط Jakob Tiefenbacher طراحی شده است، یک لامپ قارچی شکل کاملا مشکی است که یک نوع شخصیت را به نمایش می گذارد. به نظر می رسد لامپ Charcoal Pilz نقطه اوج عالی یک فرم، عملکرد و زیبایی شناسی است!


۴- لامپ K شکل بازسازی شده

مجموعه لامپ‌های K شکل که توسط Charles Birshaw و Vitamin Living طراحی شده است و یک تفسیر مجدد جذاب از لامپ نمادین K است. این طراحی استفاده مجدد از منسوجات جین را فراهم می کند و به نوبه خود ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند. این لامپ از دو تکه پارچه جین ساخته شده است که دور دو تکه‌ی پلاستیکی پیچیده شده، دوخته شده و با استفاده از یک پین آلومینیومی به عنوان مارک در پشت لامپ به هم متصل شده است.


۵- لامپ سقفی

این لامپ یک طراحی نوین از لامپ‌های سقفی و ۱۰۰ درصد بازیافتی است توسط Contardi Lighting و Adam Tihany طراحی شده است و بسیار کاربردی و زیباست. این لامپ با استفاده از برش های لیزری خود می تواند محیطی گرم و دلپذیر و یک فضای سرگرم کننده ای بین نور و سایه ایجاد کند.


logo-samandehi