هفته طراحی جواهر تهران برگزار می‌شود

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین ، هفته طراحی جواهر تهران بهمن ماه 94 در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این برنامه که توسط انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه تهران و با همکاری نهادهای آموزش مهارت‌های طراحی جواهر، اتحادیه طراحان صنف طلا و جواهر تهران و تعدادی از فعالان این عرصه برگزار خواهد شد، سلسله نشست‌های تخصصی نیز برگزار می‌شود.

در بخش نمایشگاهی این رویداد، نگارخانه تهران به نمایش آثار طراحان این عرصه می‌پردازد تا فضایی را برای معرفی توانمندی‌های هنرجویان رشته طراحی صنعتی و سایر رشته‌های هنری مرتبط با طراحی جواهر، به صاحبان مشاغل و صنایع در این عرصه فراهم کند.

علاقه‌مندان برای ارائه آثار خود جهت نمایش در نگارخانه تهران باید تصویری از محصول ساخته شده را تا تاریخ ۲۹ دیماه ۹۴ با عنوان "نگارخانه" به آدرس ایمیل دبیرخانه این رویداد به نشانی info.utidea@gmail.com ارسال کنند. این تصاویر پس از ارزیابی توسط داوران، با دعوت از صاحب اثر به نمایش درخواهند آمد.

در نشست‌های تخصصی این رویداد نیز سید محمد مرتضوی، مدیر طراحی شرکت ریتون و مولف کتب آموزشی مدلسازی جواهر؛ هادی نعمتی، ارزیاب سنگ‌های قیمتی، مدرس گوهرشناسی و مدیر عامل انجمن جواهر شناسی ایران؛ فرهنگ زاج‌فروشان، استاد برگزیده و ممتاز مجتمع فنی تهران و عضو کارگروه طراحی طلا و جواهر اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر و نقره کشور؛ و محمد کشتی آرا، رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران به سخنرانی می‌پردازند.

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های هنری سراسر کشور برای شرکت در این رویداد و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://utidea.com مراجعه کنند.

logo-samandehi