مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی: آرت‌فر تهران سال آینده برگزار می‌شود

مجید ملانوروزی - مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران - در این‌باره گفت: نخستین آرت‌فر تهران به‌صورت بین‌المللی با حضور و مشارکت بخش خصوصی و نگارخانه‌های معتبر جهانی سال 1395 برگزار خواهد شد.

او اظهار کرد: آرت‌فر تهران در ادامه سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصاد هنر و همچنین در مسیر دیپلماسی فرهنگی و تقویت تعامل و ارتباط هنری با مشارکت بخش خصوصی و حضور گالری‌های ایرانی و خارجی برگزار می‌شود.

مدیرکل هنرهای تجسمی ادامه داد: با توجه به فرصت‌ها و ارتباط‌های بین‌المللی هنری که فراهم شده و ظرفیت‌های اقتصاد هنر، آرت‌فر تهران برای نخستین‌بار سال آینده برگزار می‌شود.

ملانوروزی همچنین بیان کرد: برگزاری بی‌ینال تهران نیز به‌منظور ایجاد فرصتی برای ارائه دستاوردهای هنری معاصر و ایده‌های نو از هنرمندان جهان و ایران از برنامه‌های دیگری است که با مشارکت و حضور بخش خصوصی به‌عنوان یک رویداد معتبر بین‌المللی برای سال آینده برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

مدیرکل هنرهای تجسمی افزود: ظرفیت‌ها و فرصت‌های مناسبی برای هنر ایران و ارتباط بین‌المللی فراهم شده است که می‌تواند به تقویت و ارتقای جایگاه جهانی هنر ایران کمک کند. امیدواریم با همراهی هنرمندان، گالری‌ها و بخش خصوصی بتوانیم برنامه‌های موثری را اجرا کنیم.

منبع:ایسنا

logo-samandehi