فراخوان کارگاه تصویر سازی رمضان در فرهنگسرای ارسباران

http://www.tiwall.com/files/cache/756486%DB%B1dddb710c1f2d42c63d63704ecbbf0729.jpgبه گزارش گالری آنلاین،کارگاه تصویر سازی رمضان با حضور سید حسام الدین طباطبایی و هاجر سلیمی نمین دهم و یازدهم تیر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

سیدحسام الدین طباطبایی سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شده و کار‌شناس ارتباط تصویری دانشکده هنر و معماری و از اعضای انجمن فرهنگی تصویرگران، انجمن هنرهای تجسمی و سازمان صنایع دستی است. وی تصویرگری بیش از ۱۵۰ کتاب کودک و نوجوان، تصویرگری و مدیریت هنری مطبوعات را برعهده داشته و در جشنواره‌های مطبوعات، جشنواره نقاشی جهان اسلام، جشنواره ادیان توحیدی، جشنواره پا دوا (ایتالیا)، جشنواره هنر جوان، جشنواره کتاب‌های درسی و جشنواره نیایش مقام آورده است.

هاجر سلیمی نمین هم متولد ۱۳۶۱ و فارغ التحصیل رشته گرافیک و کار‌شناسی ارشد تصویرسازی از دانشگاه تهران است. سلیمی نمین، عضو پیوسته انجمن تصویرگران کتاب کودک ایران و هیات علمی دانشگاه الزهرا، تدوین مقالاتی چون پیرایش یک اثر تصویرسازی با تریز، کاربرد اصول تریز در تصویرسازی، تئوری حل خلاقانه مساله تریز در هنر و کسب مقام سوم کشوری در اولین جشنواره بهار قرآن و رتبه بر‌تر نخستین نمایشگاه فضاسازی سوره‌های قرآن سال ۱۳۸۵، رتبه دوم بیست و دومین جشنواره ملی قرآن دانشجویان ایران و مقام دوم اولین دو سالانه تصویرگری نیایش را در رزومه هنری خود دارد.

وی تا کنون در زمینه اجرا، طراحی صحنه و طراحی گرافیک چندین برنامه تلویزیونی، مدیریت هنری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور، تصویرسازی در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، کارگردانی و تصویرگری (سری تیزر‌های آموزشی من و مدرسه) در شبکه ۷ سیما را بر عهده داشته است.

در این کارگاه ابعاد آثار A3 و تکنیک آزاد است.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند از طریق لینک (http://www.tiwall.com/visualarts/tasvirsazi-salimi) ثبت نام نمایند و در روزهای کارگاه به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.


logo-samandehi