مارک زاکربرگ از مجسمه ۷ فوتی همسرش پریسیلا چان رونمایی کرد

این مجسمه که توسط زاکربرگ سفارش داده شده بود، توسط هنرمند نیویورکی، دنیل ارشام، ساخته شده و در کنار یک درخت در یک باغ سرسبز قرار داده شده است.


به گزارش گالری آنلاین، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، با انتشار تصویری در اینستاگرام از یک مجسمه ۷ فوتی که شبیه به همسرش، پریسیلا چان، است، توجه زیادی را به خود جلب کرد.

در این پست اینستاگرامی، پریسیلا چان که در حال نوشیدن از یک فنجان هم‌رنگ با مجسمه دیده می‌شود، به شوخی در کامنتی نوشت: «هر چه بیشتر از من بهتر؟» طراحی این مجسمه که با لباسی نقره‌ای و روان همراه است، شبیه به ترکیبی از مجسمه‌های باستانی روم و شخصیت T-1000 از فیلم ترمیناتور ۲ به نظر می‌رسد. زاکربرگ در توضیح این تصویر نوشت: «بازگرداندن سنت رومی ساختن مجسمه همسر.»

این مجسمه با لباسی نقره‌ای بازتاب‌دهنده که به دور یک پیکره با رنگ آبی‌سبز پیچیده شده، تداعی‌کننده یک نسخه صاف و براق از مس اکسید شده مجسمه آزادی در نیویورک است. رنگ و اندازه قابل توجه این مجسمه باعث شد که کاربران به سرعت آن را با شخصیت‌های فیلم «آواتار» مقایسه کنند و شوخی‌هایی درباره زاکربرگ به عنوان «شوهر نمونه» مطرح کنند.

زاکربرگ و چان در سال ۲۰۰۳ زمانی که هر دو دانشجوی دانشگاه هاروارد بودند، با یکدیگر آشنا شدند. آن‌ها از سال ۲۰۱۲ ازدواج کرده‌اند و صاحب سه دختر هستند.

دنیل ارشام که این مجسمه را ساخته، در حوزه‌های مجسمه‌سازی، معماری، نقاشی و فیلم فعالیت می‌کند و به کشف مفهوم «باستان‌شناسی خیالی» می‌پردازد. او اخیراً نمایشگاهی با عنوان «فازها» را در اوایل سال جاری میلادی در Fotografiska نیویورک افتتاح کرده است و مدت‌هاست که توسط گالری پروتین نمایندگی می‌شود. ماه گذشته، ارشام توسط کارمندان استودیوی خود به نقض قوانین ملی کار متهم شد که این شکایت به هیئت ملی روابط کار ارائه شده است.

logo-samandehi