فراخوان جایزه هنری PRISMA Art Prize

جوایز نقدی، دو هفته اقامت در تونس و برگزاری نمایشگاه در رم از جمله فرصت هایی است که این رقابت در اختیار منتخبان رویداد می‌گذارد.


به گزارش گالری آنلاین، چهاردهمین دوره از جایزه هنری بین المللی PRISMA Art Prize از سوی Il Varco، با هدف حمایت نقاشان و هنرمندان تجسمی نوظهور برگزار می شود.

هدف Il Varco گردآوری و به نمایش گذاشتن مجموعه آثار هنری منتخبی است که متنوع بوده و در عین حال معرف امکاناتی باشد که تکنیک های نقاشی در اختیار هنرمندان قرار می هد.

و Il Varco میزبان چهار مسابقه هنری در سال است که هر سه ماه یکبار برگزار شده و هر ساله 2000 یورو جایزه نقدی، بیش از 3000 یورو جوایز شرکا و فرصتی جهت شرکت در نمایشگاه جمعی سال 2024 در موسسه هنری Cluster Contemporary در رم، برگزاری نمایشگاه انفرادی توسط شرکای این رقابت و همچنینی اقامت دو هفته ای در Dar Meso تونس برای برندگان فراهم می کند.

نقاشی، طراحی و حکاکی در هر اندازه و بر روی هر وسیله ای قابل قبول است. شرکت در مسابقه برای هنرمندان بدون محدودیت سنی و از سراسر جهان آزاد است.

هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام برای 3 اثر اول 29 یورو است. همچنین می توانید با پرداخت 5 یورو به ازای هر اثر اضافی، حداکثر 5 اثر دیگر ارسال نمایید.


آخرین مهلت ثبت نام: 22 آوریل 2024 (3 اردیبهشت 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi