فراخوان رقابت طراحی رسانه های تعاملی Communication Arts

نشریه Communication Arts، معتبرترین رقابت طراحی در رسانه های تعاملی، از علاقمندان دعوت می کند تا در رقابت رسانه تعاملی سال 2025 شرکت نمایند.


به گزارش گالری آنلاین، تمامی پروژه ها از قبیل طراحی رابط کاربری، برنامه آموزشی و سرگرمی، برنامه یا نمایشگر تعاملی محصول که برای توزیع دیجیتال بر روی دسکتاپ، چیدمان تعاملی، دستگاه های پرتابل، سرویس آنلاین یا شبکه جهانی وب واجد شرایط شرکت در این رقابت هستند.

آثار منتخب توسط هیئت داوران متشکل از توسعه دهندگان برجسته، طراحان رابط و مدیران خلاق، در نسخه چاپی و دیجیتالی نشریه سالانه رسانه تعاملی Communication Arts و هم چنین در سایت برگزارکننده commarts.com منتشر خواهد شد تا در معرض دید طیف وسیعی از مخاطبان قرار گیرند.


این رقابت در دسته های زیر برگزار می شود:

- وب سایت/ میکروسایت: وب سایت هایی که برای هر هدفی (از جمله تبلیغات، اخبار، تجارت الکترونیک، آموزش و سرگرمی که از فناوری های مبتنی بر مرورگر استفاده می کنند) استفاده می شوند.

- اجتماعی: برنامه های شبکه های اجتماعی، افزونه (اکستنشن) و بازی های طراحی شده برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و غیره.

- دسکتاپ: اپلیکیشن، ویجت، تجربه‌ برند (brand experience) و بازی‌هایی که بصورت لوکال برروی دسکتاپ/لپ‌تاپ‌های Mac یا PC طراحی شده‌اند.

- موبایل: برنامه‌ها، وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده برای موبایل، بازی‌ها و سرویس‌های آگاه از مکان که برای آیفون، اندروید، ویندوز و غیره طراحیشده باشند.

- تبلت/ دستگاه‌های پرتابل: برنامه‌ها، بازی‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، نشر دیجیتال و پرزنتیشن فروش محصول بصورت تعاملی که برای تبلت‌ها و دستگاه‌های پرتابل به غیر از تلفن‌های همراه طراحی شده‌اند.

- محیطی: چیدمان تعاملی، کیوسک ها، نمایشگرهای فروشگاهی/ ویترین، تبلیغات محیطی، نمایشگاه های تجاری و موزه ها، نمایشگاه های شرکتی و غیره.

- سایر رسانه‌های تعاملی: هر پروژه‌ای که در زیر مجموعه دسته های فوق که در آن تعامل با تجربه کاربر در آن ضروی است، قرار نگرفته باشد.

- دانشجویی: پروژه های تعاملی بعنوان تکالیف دانشجویی.


شرایط پروژه های ارسالی:

پروژه های ویدیویی: فرمت MOV، MP4، MPG یا MPEG با حداکثر حجم فایل 500 مگابایت

پروژه های مبتنی بر وب: تمام پروژه های مبتنی بر وب باید در یک مرورگر وب رایج قابل مشاهده بوده و تا 3 ماه پس از پایان مهلت مسابقه از طریق اینترنت قابل دسترس یاشد. پروژه های ویدئویی مبتنی بر وب باید دارای لینک مستقیم بوده و مدت زمان آن بیش از پنج دقیقه نباشد.

جوایز:

برندگان این دوره از رقابت ها جایزه نشان برتری (Award of Excellence) و همچنین گواهی صادر شده برای شرکت ها، افراد و مشتریان را دریافت خواهد کرد.

جایزه نشان برتری (Award of Excellence) اعطا شده از سوی CA یکی از پرطرفدارترین جوایز در صنعت بوده و برنده این جایزه را در بالاترین رتبه حرفه خود قرار می دهد.


هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام بسته به گروه انتخاب شده از 100 تا 125 دلار (30 تا 45 دلار برای کارهای دانشجویی) است.

ارسال آثار پس از 15 اکتبر 2024 (24 مهر 1403) مستلزم پرداخت 10 دلار بابت هزینه دیرکرد به ازای هر اثر خواهد بود.


مهلت ثبت نام: مهلت 25 اکتبر 2024 (4 آبان 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi