فراخوان رقابت هنری Wells Art Contemporary (WAC)

دو هفته اقامت رایگان در فرانسه، جوایز نقدی و نمایش آثار در کلیسای ولز ‌در رویداد Wells Art Contemporary (WAC) در آگوست 2024 در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، رویداد بین المللی Wells Art Contemporary (WAC) که در سال 2012 توسط هنرمندان و برای هنرمندان تاسیس شد، فرصتی جهانی برای هنرمندان تجسمی خلاق در ژانرهای مختلف است.

رویداد WAC این امکان را برای هنرمندان بریتانیایی و بین المللی فراهم می کند تا آثار خود را جهت ارزیابی توسط هیئت داوران معتبر ارائه کنند. آثار منتخب در مکان گوتیک و چشمگیر کلیسای جامع ولز هر ساله در معرض دید بیش از ۵۰ هزار بازدیدکننده قرار گرفته و برندگان از جوایز متعددی از جمله جوایز نقدی، اقامت رایگان، برگزاری جلسه منتورینگ و امکان فروش آثار بهره مند می شوند.

از تمامی هنرمندان فعال در هر سبک، تکنیک و هر ملیتی دعوت می شود در این رقابت شرکت کنند.

شرکت کنندگان می توانند حداکثر 4 اثر یا طرح پیشنهادی را برای چیدمان خود در Gallery Show یا Installation Show یا هر دو ارسال نمایند.

هنرمندان رشته های مختلف از جمله نقاشی، طراحی، مجسمه سازی، چاپ، عکاسی، ویدئوآرت، دیجیتال، نساجی، میکس مدیا و غیره واجد شرایط شرکت در جوایز WAC هستند. هنرمندان چیدمان بهتر است پیش از ارائه طرح خود از کلیسای جامع ولز دیدن کرده یا آن را بررسی کنند.

جوایز:

- جایزه هنری Howden Art Award: مبلغ 2000 پوند به برنده اول این رقابت تعلق می گیرد.

- اقامت NG Art Creative Residency: برنده جایزه با هدف شناسایی و تجلیل از استعدادهای خلاق نوظهور و مطرح در رشته های مختلف از اقامت دو هفته ای رایگان در NG Art Creative Residency واقع در Provence فرانسه برخوردار خواهد شد که شامل خوابگاه و غذا، استودیو، منتورشیپ و اردوهای مرتبط با اقامت است.

- جایزه گالری JGM: برنده جایزه گالری JGM در وب سایت گالری و رسانه های اجتماعی JGM معرفی شده و منتخبی از آثار برنده در وب‌ سایت گالری JGM در معرض نمایش و فروش گذاشته شده و در رسانه‌ اجتماعی آنها تبلیغ خواهند شد؛ از جمله مصاحبه با هنرمند برنده که در کانال یوتیوب آنها قرار خواهد گرفت.

- جایزه دانشجویی: 1000 پوند به دانشجوی حاضر زیر 26 سال که در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد (recognised) هنرهای زیبا ثبت نام کرده اند، تعلق می گیرد.

- جایزه منتورینگ Parker Harris: فرصت برگزاری جلسه شخصی منتورینگ در رابطه با تمامی جنبه های پیشرفت حرفه ای توسط Parker Harris با هنرمند منتخب.

- جایزه منتورینگ Somerset Art Works: فرصت برگزاری جلسه شخصی منتورینگ در رابطه با تمامی جنبه های پیشرفت حرفه ای با هنرمند منتخب

- جایزه St Cuthberts Mill: تعداد 20 برگ ساندرز واترفورد 300 گرمی به ارزش بیش از 120 پوند به هنرمندی که روی کاغذ کار می کند، اهدا خواهد شد.

- جایزه منتخب مردمی: 500 پوند به اثری که بیشترین آرای مردمی را دریافت کرده باشد تعلق می گیرد.


هزینه ثبت نام:

هزینه ارسال هر اثر 20 پوند است،

هزینه ثبت نام برای دانشجویان زیر 26 سال حاضر در دوره های کارشناسی یا کارشناسی ارشد (recognised) هنرهای زیبا، 12 پوند به ازای هر اثر ارسالی است.


آخرین مهلت ثبت نام: 9 مه 2024 (20 اردیبهشت 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi