تسهیل فعالیت‌های نگارخانه‌داران از طریق مراجعه به درگاه ملی مجوزها

علی هوشمند، معاون امور هنرهای تجسمی اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خدمات ارائه‌شده در درگاه ملی مجوزها را گامی موثر در مسیر تسهیل‌ و تسریع فعالیت‌های نگارخانه‌داران دانست.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هوشمند با اشاره به مزایای بهره‌مندی از خدمات ارائه‌شده در درگاه ملی مجوزها گفت: هم‌اکنون امکان ثبت و ساماندهی نگارخانه‌ها در بستر برخط درگاه ملی مجوزها میسر شده و اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ از تداوم این روند، استقبال و حمایت می‌کند.

او افزود: ازجمله مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده در درگاه ملی مجوزها برای نگارخانه‌داران، صدور مجوز تاسیس و تمدید فعالیت نگارخانه است. از سوی دیگر، مراجعه به این سامانه موجب تسهیل و تسریع امور نگارخانه‌داران می‌شود؛ چراکه تمامی استعلامات به صورت برخط صورت می‌پذیرد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان و هزینه نیست.

هوشمند یادآور شد: یکی دیگر از اتفاقات مهمی که در بستر درگاه ملی مجوزها رخ می‌دهد، ثبت گزارش فعالیت‌‌های نگارخانه‌هاست. علاوه بر این، حذف امضاهای طلایی و ارتقای سلامت اداری که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت مردمی محسوب می‌شود نیز از دیگر نتایج و ثمرات بهره‌مندی نگارخانه‌داران از خدمات درگاه ملی مجوزها به شمار می‌آید.

گفتنی است که درگاه ملی مجوزها به نشانی www.mojavez.ir آماده ارائه خدمات برخط به عموم نگارخانه‌داران است.

logo-samandehi