با برندگان جایزه طراحی معماری 2023 آشنا شوید

نقاشی های برنده به همراه آثار انتخاب شده در جشنواره جهانی معماری در سنگاپور از 29 نوامبر تا 1 دسامبر 2023 و در موزه سر جان سوان در لندن از 31 ژانویه تا 3 مارس 2024 نمایش داده می شوند.


به گزارش گالری آنلاین، جایزه طراحی معماری، که اکنون در هفتمین دوره خود قرار دارد، هنر طراحی را در سه دسته اصلی بررسی می گیرد: طراحی دستی، دیجیتال و ترکیبی. این جایزه نزدیک به 250 نقاشی از سراسر جهان را به خود اختصاص داد که یک رکورد برای این رقابت است، که اکثر آثار در دسته نقاشی های دستی بودند. نقاشی های برنده به همراه آثار انتخاب شده در جشنواره جهانی معماری در سنگاپور از 29 نوامبر تا 1 دسامبر 2023 و در موزه سر جان سوان در لندن از 31 ژانویه تا 3 مارس 2024 نمایش داده می شوند. برنده اصلی 29 ژانویه اعلام می شود.

به گفته هیئت داوران، فناوری‌هایی که شرکت‌کنندگان برای یافتن راه‌های خلاقانه برای به تصویر کشیدن ساختمان‌ها استفاده می‌کنند، بحث‌های بسیاری را در میان اعضای هیئت داوران ایجاد کرد و ماهیت و تعریف طراحی معماری را بررسی کرد. این رویداد با حمایت مالی گروه Iris Ceramica، جایزه طراحی معماری توسط Make Architects، موزه سر جان سوان و جشنواره جهانی معماری (WAF) برگزار می شود.

Interpolating Arts, Space and Display in the Age of AI by Tom Chan

The Bucolic Palimpsest by Ziad Haddad

St. Stephen Walbrook by Luka Pajovic

The Urban Anthro-Scape Above by Alexander Jeong

Hand-drawn Category Winner Grundtvig_III_by Ben Johnson

Hybrid Category Winner Remembering the See Monster by Eldry John Infante

The Archatographic Map of the Incomplete Landscape on Pedra Branca

Liverpool Capriccio 2200 C.E. by Tim Wheeler

The Glasgow School of Art Fire (Triptych) by Alan Dunlop

Trees and rocks, the shapeshifter by Alexander Warncke

logo-samandehi