دومین اثر بنکسی در عرض ۲۴ ساعت در لندن ظاهر شد

یک اثر دیگر از هنرمند معروف خیابانی، بنکسی، در لندن بر روی دو پنجره مسدود شده ظاهر شده که دو فیل را در حال مواجهه با یکدیگر به تصویر می‌کشد.


به گزارش گالری آنلاین، این تصویر از فیل‌ها که بر روی دیوار ساختمانی در چلسی قرار دارد، روز سه‌شنبه در حساب اینستاگرام بنکسی نیز منتشر شد. این دومین پست مرموز هنرمند بریستولی پس از ظهور یک بز کوهی بود که به شکلی ناامن بر روی سازه‌ای در نزدیکی پل کیو لندن قرار گرفته بود.

هر دو تصویر باعث گمانه‌زنی‌های زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ها شده‌اند که بنکسی قصد انتقال چه پیامی را داشته. یکی از نظرات پرطرفدار در اینستاگرام نوشته بود: "از کنار 'فیل در اتاق' گذشتن و نادیده گرفتن آن... نمایشی کامل از وضعیت فعلی انگلستان است."

یکی دیگر از طرفداران در لندن، امبر دافمن، اظهار داشت که بز کوهی نشانه‌ای از تخریب زیستگاه طبیعی حیوانات توسط انسان‌ها است. او به روزنامه "سان" گفت: "[ممکن است درباره] این باشد که ما محیط زیست را تا حدی نابود کرده‌ایم که حیوانات دیگر نمی‌دانند به کجا بروند." او همچنین افزود که دوربین مداربسته قبلاً به آن سمت نبوده و بنکسی آن را به سمت بز چرخانده است. انگار که می‌خواهد توجه آن را جلب کند.

logo-samandehi