فراخوان شناسایی و همکاری با پیمانکاران فعال، توانمند و ایده پرداز در زمینه آموزش و مشارکت شهروندان در حوزه زیباسازی شهری

مشارکت محلی جلب مشارکت موثر افراد اجتماع در پشتیبانی از فرایند تصمیم سازی است که در این فرایند با شناخت نیازها، اولویت ها و مشکلات موجود و با استفاده از دانش، نظرات، توان و مهارت های مردم، ذی نفعان و دست اندرکاران کلیدی، بهبود و ارتقاء کیفیت شهر بتواند به صورت پایداری شکل بگیرد.

سازمان زیباسازی شهر تهران در نظر دارد به منظور شناسایی و کسب ایده های نو در زمینه آموزش و مشارکت شهروندان به شرح حوزه های آموزشی زیر نسبت به انتخاب و همکاری با شرکت های مجری و پیمانکار فعال، توانمند و دارای سوابق کاری مرتبط در این زمینه اقدام نماید.

لذا از علاقه مندان به همکاری در زمینه های زیر دعوت می شود حداکثر تا تاریخ 30 مرداد نسبت به ارسال ایده ها، طرح های نوین آموزشی و نیز سوابق کاری و مستندات مربوطه در پاکت در بسته به نشانی تهران، میدان شهدای هفتم تیر، خیابان شهید مفتح جنوبی، نبش خیابان شهید شیرودی، سازمان زیباسازی شهر تهران، طبقه اول، دبیرخانه سازمان زیباسازی اقدام نمایند.

شایان ذکر است بررسی، کارشناسی، تأیید یا رد طرح ها به عهده اعضا کمیته شهروندی سازمان زیباسازی است. در صورت داشتن هرگونه سوال احتمالی با شماره های 96044413 - 96044412 - 96044406 تماس حاصل فرمایید.

حوزه های آموزشی:

سیما و منظر شهری

نورآرایی و آذین بندی

مبلمان شهری

تابلوهای اصناف

دیوار نویسی و....

شیوه های آموزشی:

فیلم کوتاه، مستند، تیزر، پادکست

اینفوگرافیک، انیمیشن

برگزاری کارگاه و دوره

تئاتر خیابانی

مسابقه

برگزاری کمپین

و....

از سایر روش های آموزشی و روش های آموزشی نوین شما استقبال می شود.

مدارک مورد نیاز:

ارائه طرح پیشنهادی

ارائه توضیح و توجیه طرح پیشنهاد شده

نمونه کار مرتبط با موضوع پیشنهادی

رزومه حرفه ای مرتبط (به همراه آدرس و شماره تماس)

logo-samandehi