فراخوان مسابقه خانه آینده

شرکت کنندگان این رویداد ترغیب میشوند الگویی را برای یک خانه عصر جدید برای شهروندان اماراتی در دبی طراحی کنند.

به گزارش گالری آنلاین، جنبه‌هایی که یک مکان را خانه شما می‌سازد به ویژگی‌های فیزیکی محدود نمی‌شود. تفاوت‌های فرهنگی، موقعیت مکانی، منابع و فرم خانواده شما همگی بر آنچه در خانه به دنبال آن هستید تأثیر می‌گذارند. در دنیایی که به نظر می رسد سریعتر از همیشه در حال تغییر است، آیا معماران و طراحان می توانند نیازهای خانه های عصر جدید را پیش بینی کنند؟

هیئت داوران با همکاری دولت دبی، به دنبال پروژه های نوآورانه ای هستند که از طراحی برای تازه کردن پیشنهادات فعلی به مردم محلی استفاده می کنند و آنها را با زیبایی شناسی معماری کشور و مردم آن به روز می کند.

آثار برنده برای ساخت و ساز توسط دولت دبی بررسی و همچنین سهمی از صندوق جایزه ۲۵۰ هزار یورویی ارائه خواهد شد.

مسابقه خانه آینده برای علاقه مندان به معماری و طراحی در تمام سطوح از هر مکانی در سراسر جهان آزاد است. هیأت داوران به‌جای ارائه‌های ارسالی از سوی معماران مجرب، بیشتر به دنبال ایده‌های نوآورانه و مفاهیم طراحی خلاقانه هستند.

مکان مشخصی برای مسابقه خانه آینده وجود ندارد و از شرکت کنندگان خواسته می شود بودجه ای را در نظر داشته باشند که بیش از 1 میلیون درهم امارات نباشد .


جوایز

سه جایزه برای نفر اول تا سوم، یک جایزه ویژه و شش جایزه افتخاری داده خواهد شد. Buildner (که قبلاً Bee Breeders نام داشت) در مجموع 250000 یورو به عنوان جایزه به برندگان مسابقه به شرح زیر اهدا می کند:

جایزه نفر اول - 140000 €

جایزه نفر دوم - 45000 €

جایزه نفر سوم - 20000 یورو

+ 6 طرح افتخاری

جایزه خانه خودساخته - 45000 €


برنامه مسابقات

ثبت نام زود هنگام : 25 آوریل - 7 ژوئن

پیش ثبت نام: 8 ژوئن - 7 سپتامبر

ثبت نام لحظه آخری: 8 تا 30 سپتامبر


آخرین مهلت ثبت نام: 30 سپتامبر 2023 (8 مهر 1402)

تاریخ پایان ارسال: 1 نوامبر 2023

(11:59 بعد از ظهر به وقت لندن)

اعلام برندگان: 30 نوامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi