فراخوان طراحی تندیس بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

صندوق بازنشستگی کشوری در فراخوانی از هنرمندان و بازنشستگان دعوت کرد به مناسبت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان»، تندیس ویژه ای طراحی کنند.

این صندوق به منظور پدید آمدن طرح‌های نو و بدیع برای طراحی و خلق تندیس همایش «تکریم بازنشستگان کشوری» که 25 ذی الحجه هر سال در تهران و دیگر استان های کشور برگزار می شود، از هنرمندان کشور و همچنین بازنشستگان هنرمند دعوت به همکاری کرد.
بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری سراسر کشور می‌توانند با توجه به موضوع همایش سالانه با رعایت شرایط آن آثار خود را به دبیرخانه ستاد مرکزی همایش ارسال کنند.
صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه طرح‌های ارسالی نباید دارای مشابهت یا کپی‌برداری باشند، اعلام کرده است: علاقه مندان می توانند برای حضور در این رویداد، 3 طرح که قابلیت حجم‌سازی سه ‌بعدی برای ساخت تندیس را داشته باشد، همراه با ارائه توضیحات مفهومی طرح، نحوه اجرا و مواد پیشنهادی برای ساخت تندیس به دبیرخانه دائمی ستاد برگزاری همایش در اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق ارسال کنند.
همچنین آثار طراحی شده ضمن چاپ رنگی در ابعاد A4 به صورت فایل تصویری Jpeg با کیفیت 300 dpi بر روی یک نسخه لوح فشرده کپی و تا 31 تیرماه 96 از طریق پست به نشانی تهران، میدان فاطمی (جهاد)، شماره 61، طبقه چهارم، اداره کل فرهنگی و اجتماعی، دبیرخانه دائمی ستاد برگزاری همایش ارسال شود.
شرکت کنندگان در این فراخوان باید مشخصات کامل خود شامل نام، نام خانوادگی، شماره ملی، شماره تماس، نشانی پستی و پست الکترونیک را همراه با بسته پستی ارسال کنند.
آثار ارسال شده پس از داوری و مشخص شدن طرح های برگزیده، در شهریور 96 از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir اعلام و از طرح برتر در همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان کشوری تجلیل خواهد شد.
همایش امسال «تکریم بازنشستگان کشوری» روز 25 شهریورماه برگزار می شود.

منبع:ایرنا


logo-samandehi