فراخوان رقابت طراحی پوستر Stellars

چه شگفتی‌هایی در آینده در انتظار هستند و طراحان چگونه می‌توانند از تخیل خود برای شکل دادن به دنیای آینده استفاده کنند؟ زمان~سفر موضوع رقابت طراحی پوستر Stellars است.


به گزارش گالری آنلاین، در این رویداد تصور کنید که یک هدیه قابل توجه به شما داده شده است: یک ماشین سفر در زمان که شما را به سمت آینده سوق می دهد. این توانایی جدید چگونه بر فرآیند خلاقیت شما تأثیر می‌گذارد، و چه طرح‌های قابل توجهی را با بینش‌هایی از دنیای فردا می‌سازید؟

شرکت این مسابقه برای همه طراحان، تصویرگران و هنرمندان 18 سال یا بیشتر در هر نقطه از جهان آزاد است.


جوایز و گواهی برای پوسترهای برگزیده در هر بخش مسابقه اعلام خواهد شد.


در توضیحات موضوع رقابت آمده است:

با کشف خلاقیت بی حد و حصر طراحی پوستر مجهز به قدرت سفر در زمان، سفری خارق العاده فراتر از محدودیت های زمان و مکان را آغاز کنید.

چه شگفتی‌هایی در آینده در انتظار هستند و طراحان چگونه می‌توانند از تخیل خود برای شکل دادن به دنیای آینده استفاده کنند؟


به این سفر هیجان انگیز در زمان و مکان بپیوندید، جایی که تخیل هیچ حد و مرزی نمی شناسد و آینده فقط با اعماق خلاقیت شما محدود می شود. با تصور خود در آینده، می توانید ایده های طراحی نظری را کشف کنید و تصاویری نوآورانه ایجاد کنید که منعکس کننده پیشرفت های بالقوه فناوری، فرهنگ و جامعه است. جرات رویاپردازی داشته باشید، با جرأت طراحی کنید و اجازه دهید دیدگاه شما مسیر آینده ای را که هنوز نوشته نشده است، روشن کند.

هر شرکت کننده مجاز به ارسال 3 پوستر در تمامی دسته ها می باشد. دسته بندی مسابقات عبارتند از:

دسته A: پوسترهای منتشر شده

فرهنگی

زیست محیطی

تبلیغات

تایپوگرافی

دسته B: پوسترهای منتشر نشده

موضوع 2024: سفر در زمان

دسته C: پوسترهای متحرک

موضوع آزاد

پوسترها با هر تکنیکی (نقاشی، طراحی، طراحی گرافیک، تایپوگرافی، تجسم داده ها، دیجیتال، تصویرسازی، ترکیبی، عکاسی و انیمیشن) واجد شرایط هستند.

همه آثار هنری باید بین بازه زمانی 2021 تا 2024 خلق شده باشند. تنها پارامتر این است که پوسترهای منتشرنشده برای رده B باید در طول تاریخ مسابقه ایجاد شده و در هر مکان آنلاین و آفلاین منتشر نشود.

نتایج شرکت‌کنندگان و برندگان منتخب برای همه طراحان/ هنرمندان شرکت‌کننده ایمیل می‌شود و در اوت 2024 در وب‌سایت رسمی منتشر می‌شود.


هزینه ورودی:

حرفه ای: 30 دلار

دانشجو: 15 دلار


آخرین مهلت ثبت نام: تا 4 جولای ۲۰۲۴ (14 تیر ۱۴۰۳)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi