فراخوان دوسالانه بین‌المللی سفال و سرامیک کره جنوبی

بنیاد سفال و سرامیک کره جنوبی برگزاری این رویداد هنری را برعهده دارد. هدف از برگزاری این مسابقه به تصویر کشیدن روند تکامل هنر سفال و سرامیک و نشان دادن آینده آن است.

در این دوسالانه از آثار هنری که روح، ارزش‌ها، فرم و تکنیک‌های سرامیک‌های سنتی را به همراه نوآوری‌های عصر جدید نشان می‌دهند، استقبال به عمل می‌آید. کلیه آثار هنری که ماده اولیه‌شان رس یا سرامیک باشد امکان حضور در این مسابقه را دارند.

شرکت در این دوسالانه برای تمامی هنرمندان سراسر جهان با هر سنی آزاد بوده و موضوع خاصی برای این رقابت تعیین نشده است. ضمنا شرکت در این دوسالانه رایگان است.

علاقمندان می‌توانند به صورت گروهی یا انفرادی به خلق اثر بپردازند. آثار راه یافته به مسابقه قبلا نباید در رقابتی شرکت کرده یا جایزه دریافت کرده باشد. هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر تا سه اثر به مسابقه ارسال نماید.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به برگزیدگان جوایزی به شرح زیر اهدا می‌نماید: جایزه بزرگ به ارزش 50 میلیون وون کره جنوبی (تقریبا معادل 43000 دلار آمریکا)، جایزه طلا به ارزش 20 میلیون وون، جایزه نقره 10 میلیون وون، جایزه برنز 6 میلیون وون، جایزه ویژه 2 میلیون وون و جایزه منتخب بینندگان به ارزش 2 میلیون وون.

همچنین از برنده جایزه بزرگ جهت برگزاری نمایشگاه انفرادی در بینال سفال سال 2019 دعوت به عمل می‌آید.

علاقمندان به شرکت در این دوسالانه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 31 اکتبر 2016 (10 آبان ماه سال جاری) به سایت www.kocef.org مراجعه نمایند.

منبع:هنرآنلاین

logo-samandehi