فراخوان رقابت جایزه هنری زیبایی شناسی

به گزارش گالری آنلاین، این رقابت هنری که هر ساله توسط مجله ی هنری زیبایی شناسی برگزار می گردد این مجله که به مطالب فرهنگی و هنری بین المللی اختصاص دارد شامل محتوایی پویا ، بحث های انتقادی و تصاویر خیره کننده است و دارای بیش از 180000 خواننده در سراسر جهان می باشد.

جایزه هنری زیبایی شناسی یکی از بزرگترین رویداد های هنری جهان است که برای هنرمندان فرصت دیده شدن توسط مخاطبین گسترده و حضور در سطح بین المللی را فراهم میکند. در این رقابت تمام مدیا های هنری میتوانند شرکت کنند ، هیچ موضوع مشخصی تعیین نشده و تمام هنرمندان به شرکت در این رقابت دعوت شده اند. معیار اصلی داوران نوآوری و خلاقیت هنرمندان است.

دو جایزه برای این دره در نظر گرفته شده است، جایزه هنرمندان نو ظهور و حرفه ای . جایزه هنرمندان نو ظهور به دانشجویان فعلی و هنرمندانی که در دو سال گذشته فارغ التحصیل شده اند تعلق میگیرد. جایزه هنرمندان حرفه ای برای همه، از جمله کسانی است که واجد شرایط برای دریافت جایزه هنرمندان نو ظهور هستند.

هنرمندان میتوانند آثار خود را در چهار بخش مجزا با موضوع آزاد ارسال نمایند:
• عکاسی و هنر دیجیتال
• طراحی سه بعدی و مجسمه سازی
• نقاشی و طراحی
• ویدئو، چیدمان و پرفورمنس

هزینه ی شرکت در این فراخوان برای هر ثبت نام30 دلار می باشد . هر شخص برای هر بخش میتواند دو اثر ارسال نماید. البته در بخش ویدئو، چیدمان و پرفورمنس تنها مجاز به ارسال یک اثر خواهند بود.

جایزه هنرمندان حرفه ای: 5000 GBP پول جایزه (تقریبا 6,230دلار)

جایزه هنرمندان نوظهور: 1000 GBP پول جایزه (تقریبا 1,240دلار)

به علاوه، یک نمایشگاه گروهی در انگلستان و انتشار اثر در مجله زیبایی شناسی از جمله جوایز این رقابت است.

مهلت ارسال آثار: 31 آگوست 2017

جهت کسب اطلاعات تکمیلی اینجا کلیک کنید

logo-samandehi